کدخبر: 18045

رتبه بندی معلمان | اخبار رتبه بندی معلمان | افزایش حقوق فرهنگیان و طرح رتبه بندی معلمان

سرنوشت نهایی اصلاح قانون رتبه بندی معلمان | مشمولان جدید قانون رتبه بندی معلمان بخوانند

آخرین جزئیات از اصلاحیه رتبه بندی معلمان را در ادامه خواهید خواند.

رتبه بندی معلمان از دغدغه‌های مهم فرهنگیان است.رتبه بندی معلمان حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.رتبه بندی معلمان مدتهاست که قرار است اجرا شود.رتبه بندی معلمان برای معلمان اهمیت فوق العاده ای دارد.رتبه بندی معلمان با اما و اگرهای فراوان همراه است.

سید محمد مولوی در ارزیابی خود پیرو اجرای قانون رتبه بندی معلمان بیان کرد: گروه اول مشمولان قانون رتبه بندی معلمان، پرداختی خود را دریافت کرده اند.

وی تاکید کرد: همچنین هئیت ممیزه مشغول بررسی پرونده مشمولان دیگر قانون رتبه بندی معلمان هستند تا احکام گروه های بعدی مشمولان ابلاغ و صادر شود.این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مبلغی بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان میزان اعتبار پرداخت فعلی بود و در حال حاضر هئیت ممیزه و ارزیاب های تعیین شده مشغول ارزیابی احکام دیگر مشمولان هستند.

عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین به زودی احکام سایر طبقات مشمول قانون رتبه بندی معلمان صادر خواهد شد.

این نماینده مجلس در زمینه مشمولین جدید الورود و بهره مندی از قانون فوق بیان کرد: معلمان جدید الورود هم براساس آئین نامه رتبه بندی معلمان منعی نداشته و انشالله احکام آنها هم صادر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سرنوشت اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: در زمینه اصلاحات صندوق ذخیره فرهنگیان در تلاش هستیم و روز گذشته هم جلسه ای در این زمینه در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برگزار شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: به واقع ما در زمینه اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال دادن حق مالکانه این صندوق به فرهنگیان هستیم و می کوشیم این مهم که به اعتلای جایگاه فرهنگیان می انجامد،رخ دهد.

عضو کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه از تهیه طرحی با عنوان «مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله» خبر داد.

وی افزود: کلیات طرح فوق در کمیسیون آموزش تصویب شده است و به زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد. در قالب این طرح خانواده های هر محله می توانند از امکانات مدرسه استفاده کنند.

ارسال نظر: