کدخبر: 18057

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

اطلاعیه جدید و فوری فروش ویژه محصولات ایران خودرو به متقاضیان | فرصت دو ماهه ثبت نام برندگان فروش فوری خودرو

فروش فوری ایران خودرو از این تاریخ آغاز شد.

فروش فوری ایران خودرو و محصولات آن به مناسبت شب یلدا آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین با آغازفروش فوری ایران خودرو در سایت ها ثبت نام کنند. با فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می توانیم در مسئله حمل و نقل کشور کمک ارزنده ای انجام دهیم. فروش فوری ایران خودرو 1401 آغاز شد. جزئیات فروش فوری ایران خودرو را در سایت زیر بخوانید.

محصولات ایران خودرو

با توجه به زمان‌بر بودن فرآیند اسقاط خودرو‌های فرسوده و دریافت تأییدیه فراجا، با هماهنگی‌های صورت گرفته، فرصت دوماهه ثبت‌نام برندگان مرحله اول قرعه کشی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به مدت یک ماه دیگر تمدید شده و امکان واریز وجه پس از اعلام تأیید فراجا توسط ستاد حمل و نقل و سوخت و ارسال پیامک از سوی شرکت ایران خودرو برای برندگان قرعه کشی فراهم خواهد شد.

در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند (ف) تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودرو‌  در طرح‌های قرعه کشی، به مالکان خودرو‌های فرسوده اختصاص پیدا کرده است.

طبق گزارش ایران خودرو؛ با توجه به آغاز ثبت نام برندگان مرحله اول قرعه‌کشی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده در ایران‌خودرو و براساس قانون، اسامی ثبت نام‌کنندگان واجد شرایط باید به تأیید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت رسیده و پس از انجام فرآیند اسقاط خودروی فرسوده برندگان واجد شرایط و تنظیم اقرارنامه در مراکز اسقاط، لازم است اسقاط خودروی فرسوده به تأیید راهور برسد و شرکت ایران خودرو نقشی در فرآیند اسقاط ندارد.

ایران خودرو در جهت افزایش سطح رفاه اجتماعی، در مدت ۱۷ سال اجرای طرح نوسازی خودرو‌های فرسوده شامل خودرو‌های شخصی، تاکسی و وانت، حدود ۶۵۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده را نوسازی کرده که دستاورد‌های حاصل از اجرای این طرح، علاوه بر کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت، عامل کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از تردد خودرو‌های فرسوده و معیوب بوده است.

با توجه به زمان‌بر بودن فرآیند اسقاط خودرو‌های فرسوده و دریافت تأییدیه فراجا، با هماهنگی‌های صورت گرفته، فرصت دوماهه ثبت‌نام برندگان مرحله اول قرعه کشی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به مدت یک ماه دیگر تمدید شده و امکان واریز وجه پس از اعلام تأیید فراجا توسط ستاد حمل و نقل و سوخت و ارسال پیامک از سوی شرکت ایران خودرو برای برندگان قرعه کشی فراهم خواهد شد.

به گزارش صدا و سیما ، ایران خودرو به مدت سه ماه از شروع طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده، حدود ۱۵ هزار متقاضی را برای اسقاط خودروی فرسوده و انجام فرآیند اسقاط به مراکز اسقاط مجاز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت معرفی کرده، اما این شرکت نقشی در انجام فرآیند اسقاط ندارد.

لازم به ذکر است؛ گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور، در مهرماه ۱۴۰۱ نسبت به امضای قرارداد فروش و تحویل دو هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی «سورن پلاس بنزینی» با اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور، اقدام کرده است.

همچنین قرارداد واگذاری ۱۰هزار دستگاه خودروی تاکسی «سورن پلاس دوگانه سوز» با اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کل کشور برای نوسازی خودرو‌های فرسوده تاکسی منعقد شده است.

شرکت ایران خودرو دیزل از آخرین محصول خود پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک رونمایی کرد و همچنین طی مراسمی خط تولید این محصول در گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک ، مهدی بالو نایب رییس هیات مدیره و معاونت مهندسی شرکت ایران خودرو دیزل ضمن اشاره به تلاش‌های گروه ایران خودرو جهت تکمیل سبد محصولات خود در حوزه حمل و نقل، از حمایت های مدیریت این مجموعه در این خصوص خبر داد و افزود: در بازار خودروهای کار سبک، سهم شرکت ایران خودرو دیزل از حدود 9000 پیکاپ تولید شده در کشور، بیش از 900 دستگاه است‌.

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک از یک پیشرانه دو لیتری توربو TGDi بهره می‌برد که توان تولید حداکثر 238 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور در 1750 تا 4000 دور در دقیقه را داراست. یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ساخت شرکت ZFT نیروی تولیدی را وظیفه انتقال نیرو به 2 محور را برعهده دارد.پیشرانه این خودرو در مبحث تولید آلاینده‌ها استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس می‌کند.

کلاس بدنه فوتن تونلند جدید از نوع پیکاپ دوکابین بوده و بر روی شاسی مستقل قرار گرفته است. سیستم تعلیق جلو در پیکاپ فوتون تونلند جدید از نو مستقل جناقی دوبل و تعلیق عقب از نوع فنر تخت است. رینگ 18 اینچی آلومینیومی چهره زیبایی را به نمای جانبی فوتون تونلند جدید داده است.

ارسال نظر: