کدخبر: 18128

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

پیش فروش ویژه ایران خودرو آغاز شد | خبر یلدایی برای متقاضیان خرید خودرو

آغاز ثبت نام فروش محصولات ایران خودرو مصادف با شب یلدا شد.

فروش فوری ایران خودرو و محصولات آن به مناسبت شب یلدا آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین با آغازفروش فوری ایران خودرو در سایت ها ثبت نام کنند. با فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می توانیم در مسئله حمل و نقل کشور کمک ارزنده ای انجام دهیم. فروش فوری ایران خودرو 1401 آغاز شد. جزئیات فروش فوری ایران خودرو را در سایت زیر بخوانید.

پیش فروش

ایران خودرو از 26 تا 28 آذر ماه طرح فروش فوق‌العاده خودرو داشت که در آن به دو گروه از متقاضیان دو مدل خودرو عرضه می‌شود.

مادران دارای دو فرزند و بیشتر و مالکان خودروهای فرسوده، دو گروهی هستند که می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو شرکت کنند. همچنین در این طرح فروش فوق‌العاده، دو خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ال ایکس عرضه می‌شود. مدت تحویل این خودروها سه ماهه است و این خودروهای ثبت‌نامی اسفند 1401 به برندگان تعلق می‌گیرد.

همچنین مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو 30 آذر یعنی روز چهارشنبه و با حضور نهادهای ناظر برگزار می‌شود. متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو تنها امروز را فرصت دارند که برای ثبت‌نام به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

 ایران خودرو

حذف شرط مهم پیش فروش ایران خودرو

نکته مهمی که روزنامه دنیای اقتصاد به آن اشاره کرده حذف یک شرط مهم برای مادران زیر 18 سال دارای دو فرزند است. این افراد هم مانند سایر زنان می‌توانند در طرح یلدایی ایران خودرو شرکت کنند. اما برای خرید خودرو بر خلاف دیگر متقاضیان نیازی به داشتن گواهینامه ندارند!

به عبارتی در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، این نکته مورد تاکید قرار گرفته که مادران زیر ۱۸سال که دارای دو فرزند یا بیشتر هستند، می‌توانند بدون گواهینامه برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. این در حالی است که دیگر متقاضیان همه باید بالای 18 سال باشند و گواهینامه داشته باشند.

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش ایران خودرو

نکته مهمی که در طرح جدید ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. تنها دو گروه می‌توانند در فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودروهای فرسوده را اعلام نکرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای مادران ، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودروهای فرسوده قیمت خودروها اعلام نشده است.

خودرو

در طرح ویژه مادران،‌ قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت کارخانه این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت پارس ای ال ایکس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

قرعه کشی ایران خودرو

عرضه دو مدل خودرو در پیش فروش ایران خودرو

در طرح فروش فوق العاده آذر ماه 1401 گروه صنعتی ایران خودرو، سورن پلاس دوگانه‌سوز و پژو پارس ELX با موتور XU 7 پلاس برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودرو‌های فرسوده با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز تا دوشنبه 28 آذر ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

مشتریان نهایی این دو محصول چهارشنبه 30 آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد./تسنیم

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای ثبت‌نام باید به سامانه esale.ikco.ir مرا

ارسال نظر: