کدخبر: 18197

قیمت مرغ | قیمت مرغ روز | قیمت مرغ امروز | قیمت مرغ جدید

نرخ جدید قیمت مرغ سر به فلک کشید | قیمت مرغ امروز 3 دی کیلویی چند؟

قیمت مرغ یه نرخ امروز 3 دی ماه را در ادامه می خوانید.

قیمت مرغ ویژه آذر ماه اعلام شد. قیمت مرغ در وضعیت معیشتی مردم رابطه مستقیم دارد. قیمت مرغ بازار روز متناسب با تورم روز بالا می رود. با افزایش قیمت مرغ قدرت خرید کالا مردم کاهش می یابد. جزئیات قیمت مرغ آذر ماه را بخوانید.

قیمت مرغ

 بر اساس مشاهدات میدانی از برخی فروشگاه‌های عرضه کننده کالاهای اساسی در سطح شهر تهران قیمت برخی اقلام از جمله گوشت و حبوبات امروز شنبه 3 دی ماه نسبتاً تثبیت شده است اما قیمت مرغ دارای نوسان بوده در حالی که مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران عنوان کرد: امروز یکشنبه، مرغ در میدان بهمن تهران بین ۴۸ تا ۵۱ هزار تومان عرضه می‌شود. در میادین میوه و تره بار سطح شهر تهران هم هر کیلوگرم مرغ ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود که حدود ۱۷ درصد از نرخ مصوب دولتی (۶۳ هزار تومان) کمتر است. با رصد بازار، قیمت مرغ از ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵۸ هزار و ۸۰۰ تومان متغیر بوده و حتی برخی فروشگاه‌ها آن را به قیمت مصوب دولتی یعنی ۶۳ هزار تومان عرضه می‌کنند.
در ادامه قیمت برخی کالاهای اساسی به شرح زیر اعلام می‌شود (تمام قیمت‌ها به تومان است).
قیمت کالاهای اساسی
کالا اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
تخم مرغ معمولی (شانه ۲۰ تایی) ۸۸ ۸۸
تخم مرغ معمولی (شانه ۳۰ تایی) ۸۹ -
تخم مرغ دو زرده ۱۲۵ ۱۲۰
مرغ دولتی ۴۷۵۰۰ تا ۶۳ ۵۹۸۰۰
ران گوسفندی ۲۹۰ ۲۹۰
راسته گوسفندی ۲۳۰ ۲۳۰
سردست گوساله ۲۳۰ ۲۳۰
گوشت چرخ کرده ۱۷۰ ۱۷۰
میگو ۲۲۰ ۲۲۰
برنج شمشیری ۵۵ ۵۵
برنج سرگل ۶۸ ۶۸
برنج فجر ۸۰ ۸۰
برنج طارم ۹۸ ۹۸
برنج هاشمی ۱۱۸ ۱۱۸
برنج پاکستانی کیسه‌ای (۱۰ کیلویی) ۴۲۹۹۰۰ -
برنج هندی کیسه‌ای (۱۰ کیلویی) ۳۷۹ ۳۷۵
روغن جامد ۵ کیلویی ۳۶۰ ۳۷۵
روغن مایع بزرگ ۱۰۴ ۱۱۵
نخود ۴۹ ۴۹
ماش ۴۸ ۴۸
عدس ۶۴ ۶۴
لپه آذرشهر ۴۱ ۴۱
لوبیا چیتی ۵۷ ۵۷
لوبیا چشم بلبلی ۴۶ ۴۶
لوبیا سفید ۴۶ ۴۶
لوبیا قرمز ۴۵ ۴۵
انواع رب ۳۶ تا ۴۵ ۳۵ تا ۴۵
خامه ۲۳ تا ۲۷ ۲۳ تا ۲۷
پنیر سفید ۶۱ ۶۱
ماست دبه ای ۴۳ تا ۸۵ -
ماست کوچک ۱۸ تا ۳۸ ۱۸ تا ۳۸
قیمت جدید تخم مرغ اعلام شد
سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران نرخ جدید انواع تخم‌مرغ اعلامی اتحادیه سراسری مرغداران را ابلاغ کرد.
در این ابلاغیه آمده است: با توجه به نامه شماره ۱۴۰۱/۳۹۱۷ (به شماره ثبتی ۶۴۷۰۸۶) اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخمگذار میهن پیرامون محول شدن تعیین قیمت از سوی وزارت جهاد کشاورزی به اتحادیه‌های تخصصی مربوطه و همچنین بر اساس نامه شماره ۱۴۰۱/۵۰۳/۷۴۰۶۷ وزارت جهاد کشاورزی به آن اتحادیه جهت تامین تخم‌مرغ مورد نیاز بهره‌برداران مجموعه میادین و بازارهای تابعه به قیمت‌های تعادلی و نظر به اعلام قیمت‌های تأمین، توزیع و عرضه تخم‌مرغ از سوی اتحادیه مذکور به شرح ذیل:
قیمت عرضه از سوی بهره‌برداران به شهروندان (عرضه به مصرف‌کنندگان) از قرار هر شانه ۹۰۵/۰۰۰ ریال
۲- تخم‌مرغ شانه ۳۰ عددی غیر بسته بندی شناسنامه‌دار کاملا سالم و بدون آلودگی دارای پرینت شامل: تاریخ تولید، انقضاء و... بر روی تخم مرغ هر شانه با وزن ۲۰۰۰ گرم:
قیمت تحویل به بهره‌برداران (توزیع عمده) درب غرفه هر شانه ۹۴۰/۰۰۰ ریال
قیمت عرضه از سوی بهره‌برداران به شهروندان (عرضه به مصرف‌کنندگان) از قرار هر شانه ۹۵۵/۰۰۰ ریال
۳- تخم‌مرغ شانه ۳۰ عددی شرینگ پک شده شناسنامه‌دارکاملا سالم و بدون آلودگی دارای پرینت شامل: تاریخ تولید، انقضاء و ... بر روی تخم‌مرغ هر شانه با وزن ۱۸۰۰ گرم:
قیمت تحویل به بهره‌برداران (توزیع عمده) درب غرفه هر شانه ۹۲۵/۰۰۰ ریال
قیمت عرضه از سوی بهره‌برداران به شهروندان (عرضه به مصرف‌کنندگان) از قرار هر شانه ۹۴۰/۰۰۰ ریال
مقتضی است ضمن تاکید بر تامین و عرضه محصول تخم‌مرغ به میزان کافی و مورد نیاز مصرف‌کنندگان و در طول ساعات فعالیت بهره‌برداران در محل فعالیت؛ در صورت نیاز بهره‌برداران به هماهنگی و سفارش تخم‌مرغ، با اتحادیه مذکور به شماره تلفن ۶۶۵۹۲۲۰۱ داخلی‌های: ۱۳۱ و ۱۳۲ تماس حاصل فرمایند.
شایان ذکر است در صورت امکان تامین این محصول توسط هر یک از بهره‌برداران از سایر مبادی؛ عرضه محصول تامین شده در غرف تحت اختیار، صرفاً در صورت رعایت مشخصات کمی، کیفی و بهداشتی فوق و با قیمت‌های اعلام شده بلامانع بوده و تامین و عرضه محصول در طول ساعات فعالیت میادین و بازارهای تابعه و در غرف بهره‌برداران دارای مجوز عرضه این محصول مورد تاکید می‌باشد.
بدیهی است حسن اجرای بخشنامه و دستورالعمل‌های مربوطه، کنترل و نظارت بر اجرای آن به عهده مدیر/رئیس محترم میدان/بازار مربوطه می‌باشد.

ارسال نظر: