کدخبر: 18255

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

استارت فروش ویژه و خفن زمستانه ایران خودرو | فروش ویژه خودرو از این تاریخ با تحویل فوری

فروش فوری ایران خودرو مخصوص زمستان 1401 اغاز شد.

فروش فوری ایران خودرو و محصولات آن به مناسبت شب یلدا آغاز شد. متقاضیان خرید ماشین با آغازفروش فوری ایران خودرو در سایت ها ثبت نام کنند. با فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی می توانیم در مسئله حمل و نقل کشور کمک ارزنده ای انجام دهیم. فروش فوری ایران خودرو 1401 آغاز شد. جزئیات فروش فوری ایران خودرو را در سایت زیر بخوانید.

فروش خودرو 1

اولین خودرویی که در سال 1402 به مردم تحویل داده می‌شود، لاماری ایما است. عرضه این خودرو با قیمت پایه 981 میلیون تومان دوشنبه آینده در بورس کالا آغاز می‌شود. خریداران خودرو خود را 15 فروردین سال آینده تحویل می‌گیرند.

شرکت آرین پارس موتور جدیدترین شرایط فروش خودرو لاماری ایما با قیمت پایه قبلی 981 میلیون تومان در بورس کالا را اعلام کرد.

تاریخ جدید عرضه لاماری ایما در بورس کالا 12 دی ماه خواهد بود و مجموعا 552 عدد لاماری ایما در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه می‌شود. درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای عرضه جدید لاماری ایما در بورس 50 درصد در نظر گرفته شده است.

در واقع متقاضیان خرید این خودرو برای ثبت درخواست خود باید 491 میلیون تومان به حساب وکالتی خود واریز کنند. حساب وکالتی، حسابی است که به کد بورس کالا خریدار وصل است و اگر درخواست خرید تایید شود، بورس کالا پول را از حساب خریدار برداشت و به حساب شرکت فروشنده واریز می‌کند.

به قیمت نهایی عرضه این خودرو در بورس کالا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد و همچنین خریدار ملزم به پرداخت سایر هزینه‌های قانونی به مبلغ 25 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت اقتصادی لاماری ایما

براساس آگهی‌های فروش لاماری ایما در پلتفرم‌های آنلاین، قیمت این خودرو در بازار نزدیک به 2 میلیارد تومان است. سایت دیوار قیمت این خودرو را یک میلیارد و 965 میلیون تومان نشان می‌دهد. یعنی بیش از یک میلیارد تومان گران‌تر از قیمت پایه این خودرو در بورس کالا.

قیمت پایه لاماری ایما 981 میلیون تومان اعلام شده است. اما با توجه به اختلاف قیمت بیش از یک میلیارد تومانی با بازار، این خودرو با قیمت‌هایی خیلی بالاتر از این میزان معامله می‌شود. مگر این که متقاضی برای آن کم باشد

هر کسی که متقاضی خرید لاماری ایما باشد، باید ریسک سرمایه گذاری در بازار خودرو را بپذیرد. چرا که امکان افت قیمت در هر بازاری وجود دارد. از آنجایی که پول خریدار 3 ماه نزد شرکت خودروسازی می‌ماند، باید سود سپرده گذاری را نیز در نظر گرفت.

با توجه به خواب پول 3 ماهه و ریسک سرمایه گذاری، خرید این خودرو تا قیمت یک میلیارد و 550 میلیون تومان اقتصادی است. یعنی اگر خریدار قیمت پیشنهادی خود را تا این نرخ ثبت کند، مشمول سود حدود 15 درصدی می‌شود.

به مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان، مبلغ 140 میلیون تومان به عنوان مالیات و 25 میلیون تومان هزینه‌جانبی اضافه می‌شود. در مجموع قیمت لاماری ایما بورسی برای خریدار یک میلیارد و 715 میلیون تومان تمام می‌شود. این قیمت نهایی حدود 14.5 درصد با بازار اختلاف دارد. خریدار با این قیمت 250 میلیون تومان سود می‌کند.

خودرو

البته امکان رشد قیمت طی 3 ماه آینده وجود دارد و ممکن است سود خریدار بیش از این میزان شود. حدود 2 ماه و نیم قبل قیمت لاماری ایما در بازار یک میلیارد و 429 میلیون تومان بود. اما از روز 18 مهر تا به امروز 536 میلیون تومان افزایش قیمت داشته، یعنی 37 درصد رشد کرده است.

چرا قیمت لاماری ایما افزایش یافت؟

لاماری ایما 9 ماه قبل با مبلغ 989 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نخستین عرضه به بازار آن نیز اردیبهشت سال جاری صورت گرفت.

حال که حدودا 9 ماه از نخستین عرضه این خودرو می‌گذرد، مشاهدات نشان می‌دهد که قیمت آن در بورس کالا حدودا به یک میلیارد و 300 میلیون تومان و قیمت آن در بازار آزاد به یک میلیارد و 900 میلیون الی دو میلیارد تومان رسیده است. این یعنی رشد قیمت لاماری در بازار آزاد 900 میلیون تومان بود. به روایتی دیگر، می‌توان گفت که این خودرو به طور متوسط ماهانه 100 میلیون تومان در بازار آزاد گران شده است.

عرضه خودرو در بورس کالا یکی از عوامل رشد قیمت چنین خودروهایی بود.عرضه قطره چکانی نیز دیگر عامل افزایش قیمت خودروها بود. اما نکته مهم این است که وقتی دیگر بازارها در خرداد و تیر ماه رشد کردند، خودرو از رشد عقب ماند. این عقب ماندگی از رشد بالاخره باید جبران می‌شد.

فروش فوری خودروشرایط طرح فروش فوری ایران خودرو شامل سورن پلاس،پژو پارس و وانت آریسان در آذر 1401 اعلام شد.

دور جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو از فردا پنجشنبه 3 آذرماه 1401 آغاز خواهد شد.

تمام محدودیت های قبل (قرعه کشی) در این بخشنامه اجرا فعال است.

با توجه به ثبت رکورد فروش پیکاپ فوتون در ماه گذشته، ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین با رنگ‌های متنوع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است.

 ایران خودرو

خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران، با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربو شارژر می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی در بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

گروه صنعتی ایران خودرو ۳۰ آبان ماه ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید را در بورس کالا عرضه می کند و با این رویداد ۲۰۷ نیز به جمع خودروهای بورسی می پیوندد. از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو که تحویل سه ماهه بوده و ۳۰ بهمن به خریداران تحویل می شود با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

براساس مشخصلات ارایه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می باشد.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

رعایت مفاد اعلامی در فایل پیوست (شرایط عمومی عرضه ایران خودرو) الزامی است.

گفتنی است پژو ۲۰۷ پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ اول آبان ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

 

ارسال نظر: