کدخبر: 18282

فروش فوری ایران خودرو | فروش ویژه و فوری ایران خودرو

آغاز فروش ویژه ایران خودرو | حراج زمستانی محصولات ویژه ایران خودرو تا آخر امسال!!

فروش فوری ایران خودرو تا پایان زمستان امسال 1401 را در این گزارش بخوانید.

 مهدی خطیبی ‌در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو قطعات و صنایع وابسته استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالا در استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی یکی از استان‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود و بیش از 110اقتصاد بزرگ در این استان مشغول به فعالیتند و حدود 11 درصد از قطعات مورد نیاز صنعت خودرو در این استان تولید می‌شود بنابراین استان مرکزی استان با ظرفیتی محسوب می‌شود.

وی افزود: محصولاتی که در استان مرکزی تولید می‌شود از با کیفیت‌ترین اقلام تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو است و امیدواریم با ظرفیت سازی‌هایی که در آینده می‌شود شاهد سهم بیشتری از این استان در تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: اتفاق مهمی که امسال در زمینه تولید خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو رخ داد خداحافظی همیشگی با تولید خودروی ناقص بود و این امر چیزی بود که طی دهه‌های اخیر همیشه صنعت خودرو را آزار می‌داد، در این راستا از ابتدای خرداد امسال 100 درصد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو کامل است و برنامه تولید ما تا پایان سال حدود 750 هزار دستگاه بود که امیدواریم بخش زیادی از آن محقق شود.

خطیبی عنوان کرد: تابدین لحظه بالای 470 هزار دستگاه خودرو تولید شده و این به این معناست که 149 هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر تولید کرده‌ایم و براساس میزان عرضه و تحویل ما به بازار ، حدود 40 درصد تحویل خودرو بیشتر از سال قبل است.

وی بیان کرد: امسال براساس قولی که در اردیبهشت‌ماه به جامعه خبرنگاری از سوی ما داده شد که هر ماه یک رونمایی و اتفاق خوب در گروه صنعتی ایران خودرو را شاهد باشیم تاکنون عمل ‌کرده‌ایم، هایما 8 اس، وانت آریسان 2، کشنده آتومان، کشنده اچ 5، کامیونت آترین، اتوبوس برقی، تارا برقی محصولاتی است که امسال از آنها رونمایی شده است.

 مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه مرداد ماه سال آینده شاهد ورود دو محصول کاملا جدید هستیم، ادامه داد: نخستین کراسور ایرانی ریرا یا پروژه 425 را شاهد خواهیم بود  همچنین محصول تی‌اف 21 که یک محصول کلاس اقتصادی بسیار به روز است و تمام استاندارهای هشت و پنج‌گانه جمهوری اسلامی را پاس می‌کند.

خطیبی بیان کرد: پروژه تولید کامل، به تنهایی 25 درصد ارتقاء کیفیت برای محصولات ایرن خودرو به همراه داشته است، علاوه بر آن 279 پروژه ارتقاء کیفی که در گروه صنعتی ایران خودرو تعریف شده و حدود 80 درصد آن به کمک همکاران پیاده شده به جرات می‌توان گفت نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد ارتقاء کیفیت 50 درصدی در تمام تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو هستیم و این امر آرام آرام برای مشتریان محسوس خواهد بود.

وی عنوان کرد: از ابتدای خرداد ماه تولید ناقصی انجام نشده است و این امر این فرصت را داد که خودروهای ناقص گذشته را جمع آوری کنیم، تعداد خودروهای ناقص در کف پارکینگ‌های ایران خودرو صفر مطلق است و این در حالی است که سال گذشته حدود 90 هزار دستگاه خودروی ناقص در کف پارکینگ‌های ایران خودرو وجود داشت.

 مدیرعامل ایران خودرو در خصوص علت افزایش قیمت خودرو گفت: هم اکنون قیمت خودرویی که در بازار عرضه می‌شود با قیمتی که در بورس به دست مردم مصرف کننده می‌رسد اختلاف فاحشی وجود دارد، به طور مثال در آخرین عرضه، هایما ایکس 7 را 300 میلیون تومان زیر قیمت به دست مصرف کننده رسانده‌ایم و در عرضه خودروی تارا و 207 نیز به همین شکل است و به عبارتی اینکه قیمت خودرو چرا در بازار افزایش داشته است به حوزه‌هایی غیر از تولید و صنعت برمی‌گردد.

خطیبی خاطرنشان کرد: اگر عرضه یا تولید شرکت کمتر از سال قبل بود و یا افزایش قیمت کارخانه وجود داشت می‌توانستیم علت افزایش قیمت خودرو را خودروسازان بدانیم اما زمانی که ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 140 هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال قبل تحویل مشتری داده است بنابراین افزایش قیمت را نمی‌توان به خودروسازان ربط داد بلکه به دلار، انتظارات تورمی که برای جامعه به وجود آمده مربوط است چراکه مصرف کننده‌ها می‌خواهند حفظ ثروت و دارایی خود را معادل تورم داشته باشند و این امر سبب شده افزایش قیمت در بازار  رخ دهد، بنابراین به طور حتم دلیل افزایش قیمت خودرو، خودرو سازان نیستند.

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

شرایط انجام قرعه‌کشی پژو 207

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری ٢۵آبان‌ماه در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو که دومین‌ دوره عرضه توسط خود ایران‌خودرو پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها بود، حال این گروه خودروسازی چهلمین طرح فروش فوق‌العاده عادی و سی‌ویکمین طرح پیش‌فروش یکساله محصولات خود را با قرعه‌کشی از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آورده است.

این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.  

در این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷p را عرضه کرده است.

همچنین در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس را عرضه کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه ۱۹ آبان ماه) به مدت چهار روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

بخشنامه‌های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به تفکیک طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از این لینک، قابل مشاهده است.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است که طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

ارسال نظر: