کدخبر: 19204

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

روحانی به خاطر دادن تذکر حجاب، مورد حمله با چاقو قرار گرفت!

یک روحانی به خاطر دادن تذکر حجاب به یک زن، مورد حمله چند مرد قرار گرفت!

سردار عزیزالله ملکی با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک نفر طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر افزود: به دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در منطقه چمارسرای رشت در تاریخ 9 فروردین ، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، سرانجام هر 4 نفر از عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند.

لازم به ذکر است روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر روز 9 فروردین ماه به دنبال تذکر به کشف حجاب یک زن در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

ارسال نظر: