کدخبر: 19465

ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | 7 خودروی ایران خودرو

خبر خوب برای خریداران ایران خودرو | فوری پیش فروش ۷ خودروی ایران خودرو آغاز شد

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در آبان ماه) را کسب کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) به مدت ۱۱ روز (تا روز شنبه ۱۱ خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش به عرضه محصولاتش اقدام می کند.ایران خودرو با ثبت نام پیش فروش یکساله و 90 روزه  از طریق قرعه کشی به عرضه محصولات خود اقدام می کند. ثبت نام محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام میشود. ایران خودرو یکی از بزرگترین گروه های فعال در زمینه خودرو در ایران است. ایران خودرو اعلام کرد پیش فروش 7 خودرو اغاز شده است.

ایران خودرو

 پیش فروش ۷ خودروی ایران خودرو آغاز شد 

 متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) تا شنبه ۱۱ خرداد ماه برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

فوری؛ ایران پیش فروش ۷ خودروی ایران خودرو آغاز شد + جزییات

 

فراخوان فروش فوق العاده ایران خودرو: خرداد 1402

پنجمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو از روز دوشنبه مورخ 1 خردادماه شروع شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 11 خردادماه 1402 نیز ادامه دارد. شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه، صرفاً برای منتخبین بخش دوم اولویت‌های تابستان 1402 است:

پنجمین مرحله فراخوان ثبت نام ایران خودرو

پنجمین مرحله فراخوان ثبت نام ایران خودرو

براساس بخشنامه 4588 ایران خودرو، فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده، میتوانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فراخوان پیش فروش ایران خودرو: خرداد 1402

شرایط پیش فروش ایران خودرو (فراخوان) برای برخی از محصولات این شرکت، صرفاً جهت بخش اول اولویت پاییز 1402 با موعد تحویل مهر 1402 به شرح ذیل اعلام می‌گردد. ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه شروع شده و تا پایان روز یکشنبه مورخ 7 خردادماه 1402 نیز ادامه دارد:

چهارمین فرخوان ایران خودرو ویژه برندگان سامانه یکپارچه

براساس بخشنامه 4586 ایران خودرو، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

عدم حضور ایران خودرو در مرحله دوم ثبت نام یکپارچه

ا‌ردیبهشت 1402: شرکت ایران خودرو، استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال 1403 به سال جاری و اضافه شدن حدود 53 هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد. اطلاعیه ایران خودرو به شرح زیر است:

«در پی ایجاد شرایط تغییر زمان تحویل خودروهای فروش رفته سال آتی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو، بخش قابل توجهی از متقاضیان، از مشتریان ایران‌خودرو بوده و به انتخاب مجدد محصولات ایران خودرو شامل رانا، تارا و آریسان برای تحویل در سال جاری اقدام کرده‌اند؛ بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان داده که با برنامه ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد. »

ایران خودرو گفته با توجه به این که شیوه فروش در سامانه یک پارچه به صورت اولویت بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد؛ بر همین اساس، به منظور تکریم مشتریان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان، با رایزنی‌های صورت گرفته با شریک خارجی، مقرر شد تا ظرفیت تولید محصولات هایما افزایش یافته و شرایط برای افزایش ظرفیت فروش این محصول نیز فراهم شود تا به این ترتیب امکان ثبت نام برای تعداد بیشتری از متقاضیان در دوره های بعدی ثبت نام فراهم شود.

دومین پیش فروش یکپارچه خودرو: 17 اردیبهشت

شرکت ایران خودرو از روز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه 1402، فراخوان جدیدی برای برندگان سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرده است. براساس بخشنامه 4583 ایران خودرو، این فراخوان جهت ثبت نام از متقاضیانی است که نام آنها در بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 و با موعد تحویل شهریورماه 1402 از سوی وزارت صمت اعلام شده است:

دومین پیش فروش یکپارچه ایران خودرو - اردیبهشت 1402

دومین پیش فروش یکپارچه ایران خودرو - اردیبهشت 1402

براساس اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو، قیمت خودروها غیرقطعی بوده و سود مشارکت، سالیانه 12 درصد است و سود انصراف نیز سالیانه معادل 9 درصد خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

قیمت ایران خودرو در اردیبهشت 1402

لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت‌ماه 1402، از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت، از سوی این شرکت اعلام شده است.

لیست قیمت ایران خودرو در اردیبهشت 1402

لیست قیمت ایران خودرو در اردیبهشت 1402

خودروهایی که نام‌شان در این لیست قیمت وجود ندارد، محصولاتی هستند که در اردیبهشت‌ماه سال 1402، یا تولید نشده‌اند یا هنوز زمان عرضه و تحویل آنها فرا نرسیده است. 

قیمت‌های اعلام شده در این لیست، قیمت نهایی فروش خودرو یا همان قیمت مصرف‌کننده بوده که با درنظرگرفتن مالیات، عوارض شماره‌گذاری، بیمه و سایر هزینه‌های جانبی محاسبه شده است. همچنین باتوجه به تغییر امکانات و ویژگی‌های برخی از محصولات ایران خودرو، حتما به کد کلاس خودروها نیز دقت داشته باشید.

دومین پیش فروش یکپارچه خودرو: 10 اردیبهشت

دومین فراخوان ایران خودرو ویژه برندگان مرحله اول سامانه فروش یکپارچه، روز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه 1402 اعلام شد. این گروه از برندگان، به محض دریافت پیامک از سوی ایران خودرو، باید به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده و جهت تکمیل ثبت نام و همچنین واریز وجه پیش پرداخت، اقدام نمایند.

پیش فروش یکپارچه ایران خودرو برای برندگان سامانه

براساس بخشنامه 4581 ایران خودرو، در این مرحله فقط بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 (با موعد تحویل شهریور 1402) امکان ثبت نام را دارند. 

 

ارسال نظر: