کدخبر: 19687

فروش فوری ایران خودرو | ایران خودرو | حراج ایران خودرو

ایران خودرو فروش فوری خودرو های خود را آغاز کرد | حراج بزرگ ایران خودرو از این ماه

قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو تغییر می‌کند.

 

طرح فروش فوری ایران خودرو  هر چند وفت یکبار اجرایی میشود . فروش فوری ایران خودرو بسیار مورد استقبال خریداران خودرو قرار می گیرد. فروش فوری ایران خودرو فرصت بی نظیری است برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند چون ارزانتر از بازار خریداری می کنند. در طرح فروش فوری ایران خودرو محصولات ایران خودو به فروش می رسد . اخرین اخبار مربوط به فروش فوری ایران خودرو را در این صفحه بخوانید.

جزئیات طرح جدید فروش فوری ایران خودرو 

 

با توجه به ابلاغیه شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو از ابتدای تیر ماه تغییر می کند.

 

طبق مصوبه شماره ۵۷۴ شورای رقابت مورخه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، با توجه به افزوده شدن استانداردهای اجباری و اختیاری و اعمال تغییرات فنی در خودروها، محصولات شرکت ایران خودرو ، تغییرات کد کلاس و قیمتی زیر از ابتدای تیرماه بر روی خودروهای تولیدی این شرکت اتفاق می‌افتد.

این اصلاح قیمت‌ها احتمالاً پس از تأیید، به صورت رسمی و از ابتدای تیرماه اعمال می‌شود.

ایران خودرو

قیمت‌های اصلاحی به شرح جدول زیر است.

 

مبلغ کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ حوالی ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوانی جمعیت) عرضه شده است، متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

طبق جدیدترین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو ۲۰۷ TU۳ است؛ مادرانی که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ TU۳ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو برای مادران با موعد تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه است. واریز وجه از ۱۷ خردادماه اعلام شده است. لازم است برای تکمیل فرایند ثبت نام خودرو برای مادران کل مبلغ پرداخت شود.

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو ۲۰۷ TU۳ متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو 207 با موتور TU3 تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.

ایران خودرو عنوان کرده، به دلیل  محبوبیت خودرو پژو ۲۰۷، مقرر شد این محصول با موتور TU3 به عنوان محصول پایه در خانواده محصولات پژو ۲۰۷ تعریف و به بازار عرضه شود.

شرکت ایران خودرو 

ایران خودرو (با نام تجاری آیکو، IKCO) یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در مرداد ۱۳۴۱ دو برادر به‌نام‌های احمد و محمود خیامی آن را بنیان نهادند. این شرکت نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین گروه تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود.

در سال ۱۳۴۵، با قراردادی با شرکت روتس انگلستان، ایران ناسیونال برنامه‌ریزی تولید پیکان را انجام داد و از ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۶ کارخانهٔ ویژهٔ آن گشایش یافت و ساخت انبوه آن کلید خورد. از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ پیکان در مدل‌های کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت ساخته شد. انواع کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و آمبولانس نیز در این سال‌ها با همکاری دایملربنز در این شرکت تولید می‌شد. در سال ۱۳۵۲، شرکت هدف‌گذاری کرد که به خودکفایی برسد و محصولاتی تمام ایرانی به فروش برساند. در این راستا، چندین کارخانه و شرکت تامین‌کننده در سراسر ایران تأسیس شد. شرکت در سال ۱۳۵۶ دارای قصد جدی برای تولید جایگزین پیکان بود که با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، پروژه برهم زده‌شد و پس از جنگ، این شرکت با پژو فرانسه و شریک‌های خارجی برای تولید خودروهای تازه در ایران به توافق رسید.

در دههٔ ۱۳۶۰، این شرکت با توجه به آشفتگی اقتصادی ایران، تا نزدیکی تعطیلی کامل پیش رفت که با اعلام آمادگی پژو برای همکاری، ایران خودرو دچار تحولی بزرگ شد. پژو به شریک ایران خودرو در ایران تبدیل شد و محصولات این شرکت را در شمار بسیار بالا در ایران به فروش رساند. پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷ و پارس توانستند بخش بزرگی از بازار ایران را در اختیار بگیرند که سود قابل‌توجهی برای شرکت فرانسوی داشت. ایران خودرو با اکبر شوتی، دیگر شرکت خودروسازی جنوب شهر نیز همکاری کرد و پژو ۴۰۵elx شوتی، از محصولات ارزان‌قیمت این شرکت را به شکلی موفق در بازار ایران به فروش رساند.

بسیاری از کارشناسان ایرانی باور دارند که با نبود مدیریت درست، ایران خودرو از شرکتی خودکفا به یک ابزار فروش برای شرکت‌های خارجی تبدیل شده‌است. با این وجود، این شرکت دو خودروی کاملاً اختصاصی سمند (۲۰۰۲) و دنا (۲۰۱۵) را تولید کرده‌است. سمند محصول سال ۲۰۰۲، نخستین خودروی ملی ایران نامیده شد.

 

ارسال نظر: