کدخبر: 19775

فروش فوق العاده سایپا | سایپا | حراج سایپا

فروش فوق العاده سایپا آغاز شد | سایپا کوییک را حراج کرد

برای دومین بار برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌ و نوبت تحویل در پاییز ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند، امکان واریز وجه فراهم شده است.

جزئیات فروش جدید سایپا

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها در اردیبهشت ماه سال جاری، سفارش درخواست خرید خودرو خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند و درخواست تحویل خودرو آن‌ها با اولویت پاییز سال ١۴٠٢ تایید و از سوی گروه سایپا روز گذشته (چهارشنبه ٢۴ خرداد ماه) پیامک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

سایپا در اطلاعیه خود اعلام کرده برای این دست مشتریان مذکور، علاوه بر امکان واریز وجه و ثبت‌نام خودروی اشاره شده در این بخشنامه، امکان واریز وجه برای خودروی کوییکS در قالب طرح پیش‌فروش برای تحویل در هفته چهارم آذر ماه امسال با مبلغ پیش پرداخت ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان، مطابق جدول زیر فراهم  شده است.

متقاضیانی حائز شرایط که پیامک واریز وجه در تاریخ ١۴٠٢/٠٣/٢۴ توسط گروه سایپا دریافت کرده‌اند، از روز گذشته برایشان این امکان فراهم شده که با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com، نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خودروی پیشنهادی اقدام کنند.

مدیرعامل سایپا گفت: خودرو اطلس به مرحله تولید انبوه رسیده و مصرف سوخت موتور آن ۷ درصد کاهش یافته است.

محمدعلی تیموری، گفت: خودرو اطلس در طول ۱۶ ماه به مرحله تولید انبوه رسیده است. خودرو آریا محصول جدیدی است که با دو نمونه موتوربا کاهش مصرف سوخت تولید می‌شود.

او افزود:  یک نمونه خودرو آریا، پروژه‌ای با موتورهیبریدی میتسوبیشی و حجم ۱.۶ لیتر و مصرف سوخت پایین و پروژه دیگر با موتور ۲.۰ لیتری تولید و عرضه می‌شود. همچنین خودرو‌های دیگری، چون شاهین اتوماتیک و شاهین پلاس با موتور ۱۶ سوپاپ و مصرف سوخت کمتر و راندمان بالاتر، کادیلا که برگرفته از پلتفرم تندر ۹۰ است، وانت ۲۵۱ با حجم بار ۸۰۰ کیلو و … محصولاتی است که به زودی از سوی گروه خودروسازی سایپا به بازار عرضه می‌شود.

سایپا آریا یک هاچ‌بک‌کراس دیفرانسیل‌جلو شهری است، پس نباید از آن انتظاری در سطح کراس‌اوورهای چهارچرخ متحرک چند منظوره داشته باشید؛ با این حال نماینده جدید سایپا قادر است به لطف طراحی قابل قبول بدنه، ارتفاع بالاتر از سطح زمین و برخورداری از اِلمان‌های ماشین‌های شاسی‌بلند، نظرات بسیاری را به خود جلب نماید و به عنوان محصولی با ظاهر نسبتاً مدرن (به نسبت رده قیمتی) در بازار مدگرای امروزی مطرح باشد.

البته مشخصات فنی نسخه‌های اولیه آریا چنگی به دل نمیزند. در واقع استفاده از پیشرانه نه چندان پیشرفته 8 سوپاپ توربوشارژر (مشابه شاهین)، گیربکس دنده‌ای و کمبود آپشن‌های امنیتی در نمونه‌های اولیه باعث شده که آریا فعلاً خودرو کامل و بی‌نقصی به نظر نرسد اما خوشبختانه سایپا وعده داده به زودی پیشرانه مدرن 3 سیلندر 12 سوپاپ توربو (محصول کارخانه تیوان) جایگزین نسخه فعلی گردد تا آریا به کمک این موتور و گیربکس اتوماتیک جدید و آپشن‌های تکمیلی، حرف‌های بسیار بیشتری برای گفتن داشته باشد. در صورت تحقق این موارد میتوان به نماینده سایپا امید بسیار زیادی داشت.

 

ارسال نظر: