کدخبر: 19803

تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | میخوای بهت بگم چقدر به نظر دیگران توجه میکنی پس یکی از پاندا ها رو انتخاب کن

با انتخاب یک پاندا کشف کنید که واقعاً نظرات دیگران در مورد شما چقدر مهم است!

تست شخصیت شناسی یک تست بسیار معتبر است. تست شخصیت شناسی یکی از تست های محبوب افراد است. تست شخصیت شناسی باعث افزایش اعتماد بنفس افراد می شود . تست شخصیت شناسی باعث خودآگاهی افراد می شود . جزئیات تست شخصیت شناسی بر اساس  زاویه دید را در این صفحه بخوانید.

تست شخصیت شناسی

آیا کنجکاو هستید که بدانید واقعاً نظرات دیگران در مورد شما چقدر مهم است؟ این تست شخصیتی جالب را انجام دهید و بدانید! با انتخاب یک کوالا، می توانید کشف کنید که نظرات دیگران چقدر بر زندگی شما تأثیر می گذارد. بنابراین دریغ نکنید - تست کنید و شروع به بررسی رابطه خود با افراد دیگر کنید!

آیا کنجکاو هستید که دیگران چگونه شما را درک می کنند؟ آیا به دنبال راهی منحصر به فرد برای کشف ویژگی های شخصیتی خود هستید؟

این تست شخصیت را انجام دهید و متوجه شوید که نظرات دیگران در مورد شما چقدر مهم است! با انتخاب یک کوالا، می توانید خود واقعی خود را کشف کنید.

این تست برای کمک به شما طراحی شده است که اطلاعات بیشتری در مورد خودتان و اینکه دیگران چگونه شما را می بینند کشف کنید. بنابراین چه به دنبال رشد شخصی باشید و چه فقط می خواهید کمی سرگرم شوید، این تست برای شما مناسب است!

پاندا 1:

افرادی که پاندا 1 را انتخاب می کنند دارای ویژگی شخصیتی هستند که بیش از حد به فکر دیگران در مورد آنها اهمیت می دهند. این در سؤالی که در عنوان این آزمون پرسیده می شود آشکار می شود.

کسانی که این تیپ شخصیتی دارند اغلب نگران این هستند که اطرافیانشان چگونه اعمال و گفتارشان را درک می کنند و ممکن است تصمیم گیری برای خودشان از ترس دیده نشدن آنها مشکل باشد.

پاندا 2:

افرادی که پاندا 2 را انتخاب می کنند دارای ویژگی شخصیتی خوش بین بودن نسبت به نظر دیگران در مورد آنها هستند.

آنها می دانند که همه با تصمیمات یا نظرات آنها موافق نیستند، اما آنقدر به خودشان اعتماد دارند که بدانند نیازی به تایید همه ندارند.

آنها به سؤالی که در عنوان مطرح می شود با این باور پاسخ می دهند که در حالی که نظرات دیگران می تواند ارزشمند باشد، نباید بیش از حد نگران نحوه قضاوت آنها باشند.

پاندا 3:

کسانی که پاندا 3 را انتخاب می کنند، حس قوی خود و طبیعت مستقلی دارند. آن‌ها به این که دیگران در موردشان چه فکری می‌کنند اهمیتی نمی‌دهند، زیرا بیش از هر چیز به تصمیمات و نظرات خود اعتماد دارند.

این با سؤالی که در عنوان مطرح شده است روشن می شود که این افراد با نه چندان پاسخ می دهند.

پاندا 4:

کسانی که پاندا 4 را انتخاب می کنند، فقط به این فکر می کنند که عزیزانشان در مورد آنها چه فکر می کنند. این در سوال عنوان آشکار شده است که این افراد احتمالاً تنها در صورتی به آن پاسخ خواهند داد که کسی باشد که من دوستش دارم.

در حالی که هنوز ممکن است نظرات دیگران را در نظر بگیرند، نزدیک ترین خانواده و دوستانشان برایشان مهم ترین هستند.

بسیار خوب است که این تست شخصیتی سرگرم کننده را انجام دهید تا بفهمید نظرات دیگران در مورد شما واقعا چقدر مهم است. امیدواریم از آن لذت برده باشید!

به یاد داشته باشید که این تست فقط جنبه سرگرمی دارد و هیچ ارزش علمی ندارد. روز خوبی داشته باشی!

تست MBTI

تست MBTI، یک پرسش‌نامه روان‌سنجی فردی است که برای شناسایی نوع شخصیت، نقاط قوت و اولویت‌های افراد طراحی شده است. این تست توسط ایزابل مایرز (Isabel Myers) و مادرش کاترین بریگز (Katherine Briggs) و بر اساس کارشان بر روی تئوری کارل یونگ (Carl Jung) درمورد انواع شخصیت تهیه شده است.

امروزه، تست MBTI به‌عنوان یکی از از پرکاربردترین ابزارهای روان‌شناسی در دنیا شناخته می‌شود.

اهمیت تست MBTI

به‌طور مشخص، تست شخصیت شناسی به افراد کمک می‌کند تا شناخت بهتری از خود و دیگران پیدا کند. این شناخت یکی از باارزش‌ترین خصیصه‌هایی است که افراد در هر سازمان یا مجموعه‌ای می‌توانند در اختیار داشته باشند. اهمیت شناخت صحیح از شخصیت، هم برای سازمان و هم برای افراد، از چنان اهمیتی برای موفقیت فردی و سازمانی برخورد است که به‌هیچ ‌عنوان نمی‌توان آن را دست‌کم گرفت.

برای یک استخدام موفق شما می‌توانید پس از انجام تست نتیجه آن را در  رزومه ساز کاربوم به رزومه خود پیوست کنید. با این کار احتمال بررسی رزومه و استخدام خود را بالا ببرید.

پیدایش آزمون MBTI

ایزابل مایرز و مادرش کاترین بریگز، هر دو علاقه‌به مند به نظریه انواع شخصیت یونگ بودند و فهمیدند که این تئوری می‌تواند کاربردهایی هم در دنیای واقعی داشته باشد. در طول جنگ جهانی دوم، مایرز و بریگز شاخصی را توسعه دادند که می‌تواند برای شناخت تفاوت‌های فردی، به کار گرفته شود. این دو نفر معتقد بودند اگر تستی طراحی کنند تا مردم شخصیت خودشان را بهتر بشناسند، می‌توانند مشاغلی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنند و زندگی سالم‌تر و شادتری داشته باشند.

مایرز اولین نسخه کاغذی این تست را در دهه ۱۹۴۰ ایجاد کرد. او به همراه مادرش، این تست را بر روی دوستان و خانواده خود انجام دادند. آن‌ها در دو دهه بعد نیز به توسعه این تست پرداختند.

بررسی اجمالی تست مایرز بریگز

بر اساس پاسخ‌های داده شده به تست MBTI، افراد یکی از ۱۶ نوع شخصیت را دارند. هدف تست این است که افراد، ویژگی‌های شخصیتی خود را از جمله علاقه‌‌مندی‌ها، نقاط قوت، ضعف، اولویت‌های شغلی احتمالی و سازگاری با افراد دیگر را بیشتر کشف و درک کنند.

 

 

ارسال نظر: