کدخبر: 20083

قیمت خودرو سقوط آزاد کرد | جدیدترین قیمت خودرو امروز 5 شهریور

قیمت خودرو امروز 5 شهریور 1402 همانند سه روز گذشته بدون هیچ‌گونه نوسانی ثابت ماند تا شاید در دومین روز هفته حجم معاملات خودرو در بازار آزاد افزایش یابد، اما تا به این لحظه از روز تغییر چشم‌گیری در حجم معاملات رخ نداده است.

ثبات و رکود در روزهای اخیر تبدیل به نماد بازار آزاد خودرو شده‌اند، امروز چهرمین روزیاست که قیمت خودرو هیچ‌گونه تغییری نداشته است. با توجه به قبات نسبی قیمت دلار و عدم وجود اخباریکه بتواند بازار را تکان دهد، می‌توان پیش‌بینی کرد که تا زمان عدم تغییر دو مورد ذکر شده، ثبات بر بزار  خودرو حکم‌فرما باشد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز همچنان به ثبات خود ادامه داد و هیچ‌یک از محصولات، هیچ‌گونه افزایش یا کاهش قیمتی را تجربه نکردند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول ایران خودرو امروز بدون هیچ‌ تغییر قیمتی نسبت به سه روزگذشته با قیمت نهایی  480 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S، رقیب ارزان‌تر پژو 206، همانند رقیب ایران خودرویی خود هیچ تغییر قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی 349 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کند.

رانا پلاس، سدان جایگزین 206 صندوق‌دار نیز همانند روزهای گذشته با  قیمت 487 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

قیمت خودرو

 

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار مونتاژی‌ها امروز، همانند روزهای گذشته از بازار خودروهای داخلی پیروی کرد و قیمت هیچ یک از محصولات مونتاژی در بازار آزاد افزایش یا کاهش نیافت.

هایما S۵ اتوماتیک، دومین کراس‌اوور پرفروش ایران خودرو همانند محصولات داخلی این شرکت هیچ‌گونه نوسانی را امروز و تا به این لحظه تجربه نکرده است و با قیمت یک میلیارد و 210 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو، برادر کوچک‌تر تیگو 8 پرو، امروز هیچ‌گونه افزایش یا کاهش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 700 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شود.

فردا T۵، محبوب‌‎ترین کراس‌اوور فرداموتور، امروز نیزهیچ کاهش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 520 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کند.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به انتشار خبر تکذیب آزادسازی قیمت خودرو توسط شورای رقابت در روز گذشته انتظار می‌رفت که قیمت خودروها در بازار امروز نوسان را تجربه کند، اما گویا رکود در بازار به قدری سنگین است که دیگر اخبار داخلی هم تأثیر چندانی روی بازار ندارند. از سوی دیگر می‌توان گفت که شاید تکذیب شورای‌ رقابت در نزد فعالان بازار از اعتبار بالایی برخوردار نیست و آن‌ها معتقدند که در نهایت زور طرفداران آزادسازی قیمت خودروها بر شورای رقابت خواهد چربید.

ارسال نظر: