کدخبر: 20116

قیمت خودرو 7 شهریور 1402 | آریزو 5 20 میلیون تومان ارزان شد

قیمت خودرو امروز 7 شهریور 1402 در بازار با نوسان همراه بود. قیمت تمام محصولات مونتاژی در بازار امروز نزولی بود. در این بین محصولات مدیران خودرو در بین مونتاژی‌ها بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بازار خودرو پس از مدت‌ها ثبات امروز شاهد نوسان بود. بازار خودروهای داخلی امروز با افزایش قیمت محصولات سایپا و کاهش قیمت محصولات ایران خودرو آغاز شد، به نحوی که دو محصول کوئیک و شاهین سایپا به ترتیب با افزایش قیمت‌های دو و چهار میلیون تومانی در بازار معامله شدند. بازار خودروهای مونتاژی اما، رویکرد متفاوتی را نسبت به بازار داخلی‌ها در پیش گرفت، چراکه قیمت تمام محصولات مونتاژی در بازار امروز نزولی بود.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودرو امروز پس از مدت‌ها مجدداً دچار نوسان شد.

قیمت خودروهای داخلی

کوییک دنده‌ای S، نماینده اقتصادی نارنجی‌پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی 347 میلیون تومان در معاملات امروز بازار حضور داشته باشد.

شاهین G، لوکس‌ترین سدان سایپا امروز با چهار میلیون تومان افزایش قیمت پرچم‌دار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود تا با عدد نهایی 570 میلیون تومان در بازار آزاد امروز خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک چابک و پرطرفدار ایران خودرو در بازار آزاد امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی 615 میلیون تومان در بازار معامله شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

چری آریزو ۵IE جدید توربو، پرطرفدارترین سدان مدیران خودرو در بازار آزاد امروز پرچم‌‎‌دار کاهش قیمت بود، این محصول محبوب مدیران خودرو امروز 20 میلیون تومان کاهش قیمت داشت تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، کراس‌اورر محبوب اما، نه چندان قدرتمند مدیران خودرو امروز 10 میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی 710 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شود.

قیمت جک S۵ نیوفیس، کراس‌اوور قدرتمند و قدیمی کرمان موتور امروز 10 میلیون تومان کاهش یافت تا این خودرو با قیمت نهایی یک میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو، بردار کوچک‌تر تیگو 8 پرومکس امروز 10 میلیون تومان ارزان شد تا با عدد نهایی یک میلیارد و 700 میلیون تومان در بازار آزاد امروز معامله شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

سایپا با کاهش دادن قیمت نهایی چانگان‌ها گامی به عقب در مقابل شورای رقابت و متقاضیان این خودروها برداشت، از سوی دیگر به دلیل کمبود تقاضا در بازار خودروهای مونتاژی تعداد کثیری از متقاضیان این خودروها از سامانه یکپارچه انصراف دادند. نتیجه این اخبار در بازار خودروی امروز کاهش قیمت خودروهای مونتاژی بود.با توجه به شرایط موجود می‌توان پیش‌بینی کرد که در صورت ورود تعداد قابل توجهی خودروی وارداتی به کشور قیمت خودروهای مونتاژی در بازار کاهش چشم‌گیری داشته باشد.

ارسال نظر: