کدخبر: 3154

اعترافات تکان‌دهنده میلاد حاتمی از پشت‌پرده شبکه قمار؛ از ندا یاسی تا تتلو و پیام صادقیان

میلاد حاتمی درباره پشت‌پرده شبکه قمار اعترافات تکان‌دهنده‌ای کرد، وی اسامی افرادی چون ندا یاسی، تتلو و پیام صادقیان را آورده است و بر این اساس تمام این افراد تحت اعلام قرمز اینترپل هستند. همچنین در این ویدئو میلاد حاتمی شبکه قمار را ترسیم می‌کند و نام افرادی نظیر ندا یاسی، امیر تتلو و پیام صادقیان، فوتبالیست سابق، پویان مختاری و... را ذکر کرد. حاتمی اظهار کرد اطلاعات سپاه جزئی‌ترین ملاقات‌های وی را هم اطلاع داشته است. وی به این موضوع هم اشاره کرد که راس این شبکه سعدالله امیر شقاقی و پسرش هستند.

گفتنی است، میلاد حاتمی‌ از گردانندگان سایت‌های معروف قمار و شرط‌بندی بود که چندین سال از این طریق، پول‌های زیادی به دست آورده و از بسیاری از افراد کلاهبرداری می‌کرد؛ استفاده از روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ از دیگر اقدامات حاتمی بود. اتهامات میلاد حاتمی شامل فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات اسلامی، روابط نامشروع، نشر محتوای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضویت در شبکه سازمان‌یافته قمار، کلاهبرداری و پولشویی و کسب در آمد از محل نامشروع است.

وقتی میلاد حاتمی دستگیر می‌شود

میلاد حاتمی پس از جنجال محسن افشانی برای اینکه نشان دهد خیلی قدرتمند است فیلمی از داخل ماشین پلیس منتشر کرد که باعث خشم شهروندان ترک شد، به همین دلیل پلیس او را بازداشت کرد. بلافاصله پلیس اینترپل ایران که متوجه دستگیری میلاد حاتمی در استانبول شده بود، پرونده درخواست استرداد او را بار دیگر به جریان انداخت و موفق شد اسفند ماه سال گذشته او را از ترکیه تحویل و وارد ایران کند.

قرار است حاتمی به اتهامات اخلاقی و مالی در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شود و تاکنون عناوین اتهامی او محرمانه اعلام شده است، اما آنچه مشخص است دو عنوان اصلی اتهامات وی اشاعه فساد و فحشا و تحصیل مال نامشروع است. باید دید علاوه بر این دو اتهام، این متهم با چه اتهامات دیگری محاکمه خواهد شد.

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی

میلاد حاتمی

ارسال نظر: