کدخبر: 3421

شیلا خداداد| عکس شیلا خداداد| بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد از روز خواستگاریش گفت | ناگفته های آشنایی شیلا و دکتر

شیلا خداداد بازیگر معروف سینمای ایران تصاویر جدیدی از خود در مجازی منتشر کرده.

شیلا خداداد با انتشار عکسی از خود آرزوی پایان کرونا و جشن همگانی را کرد. شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد. شیلا خداداد دو فرزند به نام سامیار و ساتین دارد.

بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد

 شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.

در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

ورود شیلا خداداد به سینما

شیلا خداداد

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است.

ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

«شیلا خداداد» و «فرزین سرکارات» چند سالی می شود که زندگی مشترک شان را با یکدیگر شروع کرده و ماحصل ازدواج آن ها پسرشان «سامیار و ساتین » است.

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود.

آشنایی شیلا خداداد و همسرش

شیلا خداداد

شما چطور باهم آشنا شدید و چه شد به این نتیجه رسیدید که می توانید زندگی مشترک داشته باشید؟

من رفتم مطب دکتر وگفتم آقای دکتر،بینی من خیلی خوشگل است.لطفا اصرار نکنیدکه عمل کنم!دکترهم اصرارکردکه توحتما باید بینی ات را عمل کنی!من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری،قبول بینی ام را عمل کن!(می خندد)

 پس شما سراغ ایشان رفتید،نه ایشان سراغ شما؟!

نه!ایشان پیش من آمدند که بینی شان راعمل کنند!دکترپیش من آمدندوگفتند نظرت درباره بینی من چیه؟!(می خندد)

اماخارج ازشوخی من ازچندتا ازهمکاران بازیگرم والبته یکی،دوتا ازدوستانم شنیده بودم که کار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود. سال ها بودکه دکتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدکه عمل کنم.اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی ام را عمل کنم.گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کندوما از طریق این جراحی،باهم آشنا شویم وازدواج کنیم.

دکترسرکارات : بعداز اینکه بینی اش را عمل کردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های کشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم،تشویق می کرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج کردیم.

شیلا خداداد و فرزندانش 

شیلا خداداد

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت :چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

 او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد . اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت.

ارسال نظر: