کدخبر: 4204

مسکن ملی/مسکن مهر/مسکن ارزان

جاماندگان مسکن ارزان هنوز فرصت دارند| لینک و نحوه ثبت نام مسکن ارزان

قرار است در طرح جهش مسکن دولت طی چهار سال چهار میلیون مسکن بسازد و به متقاضیان تحویل دهد. وعده‌ای که با اماواگرهای بسیاری همراه است.

از روز گذشته ثبت نام برای خرید مسکن ارزان‌قیمت در طرح جهش مسکن آغاز شد که برخی از متقاضیان برای ثبت نام با مشکلاتی مواجه شدند. آنها چه کنند؟

قرار است در طرح جهش مسکن دولت طی چهار سال چهار میلیون مسکن بسازد و به متقاضیان تحویل دهد. وعده‌ای که با اماواگرهای بسیاری همراه است.

با این حال این طرح شروع شده و از روز گذشته مرحله ثبت نام متقاضیان عملا آغاز شد. با این حال تعدادی از متقاضیان نتوانستند در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند. آنها اکنون چه کنند؟

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است چنانچه افرادی با رعایت تمام این موارد موفق نشدند وارد سایت نام‌نویسی شوند و همچنان در این زمینه مشکل دارند در ساعات اداری با تلفن ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰ الی ۹۴ تماس بگیرند و مشکلات خود را با این شماره تماس در میان بگذارند تا راهنمایی‌های لازم انجام شود.

همچنین سامانه‌ای که برای ثبت‌نام طرح جهش مسکن معرفی شده، سامانه ثمن به آدرس http://saman.mrud.ir/ است. این سامانه در حال حاضر در دسترس متقاضیان است.

متقاضیان برای ثبت درخواست خرید مسکن خود روی گزینه «ثبت نام نهضت ملی مسکن» کلیک و درخواست خود را ثبت کنند.

برای اطلاع یافتن از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام مسکن گزارش «مدارک ثبت نام مسکن» را بخوانید.

ثبت‌نام مسکن در طرح جهش مسکن آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. متقاضیان باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند که اطلاعات آن در این گزارش وجود دارد.

ثبت‌نام مسکن در طرح جهش مسکن از امروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. متقاضیان باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند. در این گزارش لینک‌های مورد نیاز برای متقاضیان خانه در این طرح آورده شده است.

نحوه ثبت‌نام مسکن

مسکن

ثبت‌نام در طرح جهش مسکن در مرحله اولیه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و متقاضیان باید به صورت غیرحضوری درخواست خود را ثبت‌ کنند. این ثبت درخواست به سامانه‌ای که وزارت راه و شهرسازی به نام سامانه ثمن معرفی کرده انجام می‌شود.

اطلاعات ثبت‌نام در سامانه ثمن و لینک این سامانه در لینک «ثبت نام جهش مسکن آغاز شد» وجود دارد.

در این طرح برای متقاضیان شروطی در نظر گرفته شده که دایره مشمولان تا حدودی محدود می‌کند یعنی همه‌ی افراد نمی‌توانند از طریق این طرح صاحبخانه شوند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام مسکن

مسکن

متقاضیانی که شرایط گفته شده در لینک قبل را داشته باشند باید مدارکی جهت بارگزاری روی سامانه ثمن آماده کنند. این مدارک شامل اطلاعات سرپرست و افراد تحت تکفل است.

وام و قسط مسکن

مسکن

به هر متقاضی که در طرح جدید مسکن ثبت‌نام کند و اطلاعات آن تایید شود مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. برای اطلاع اقساط و بازپرداخت این وام روی لینک «جزئیات کامل طرح جهش مسکن» کلیک کنید.

در لینک بالا همچنین اطلاعاتی درباره محل ساخت این واحدها وجود دارد.

ارسال نظر: