کدخبر: 4773

بیت کوین/ارز دیجیتال/ارز خارجی

ارزش بیت کوین همه را شوکه کرد | بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب هست؟

​ بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته شاهد رکوردشکنی قیمت اتریوم و برخی از آلت کوین‌ها بود و حجم معاملات بیت کوین اما در این مدت نزولی بود.

قیمت بیت کوین در طول هفت روز گذشته رشد 2 درصدی را ثبت کرده است و این در حالی است که برخی دیگر از ارزهای مطرح بازار مثل بایننس کوین، سولانا و اوالانچ در این مدت به ترتیب حدود 27 ، 34 و 35 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته شاهد رکوردشکنی قیمت اتریوم و برخی از آلت کوین‌ها بود و حجم معاملات بیت کوین اما در این مدت نزولی بود.

قیمت بیت کوین در طول هفت روز گذشته رشد 2 درصدی را ثبت کرده است و این در حالی است که برخی دیگر از ارزهای مطرح بازار مثل بایننس کوین، سولانا و اوالانچ در این مدت به ترتیب حدود 27 ،  34 و 35 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

اما برخی تحلیل‌گران بازار معتقدند که احساسات سرمایه گذاران در مجموع مثبت بوده و احتمالا بیت کوین هم به زودی مانند آلت کوین‌ها رشد کند و به سطح مقاومت 64 هزار دلاری برسد. تحلیلگران معتقدند جهش بیت کوین به کانال 80 هزار دلاری دور از ذهن نیست چرا که بیت کوین در گذشته ثابت کرده که می‌تواند چنین نوساناتی را رقم بزند و این رمزارز تنها در ماه اکتبر، بیشتر از ۴۰ درصد رشد را ثبت کرده است.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال ، قیمت بیت کوین در لحظه نگارش این گزارش ( ساعت 16 به وقت تهران)  با رشدی 2.6 درصدی در 24 ساعت گذشته به 61  هزار و 877 دلار رسیده است. این رمزارز در بازه زمانی یک هفته رشدی 2 درصدی را به ثبت رسانده است و ارزش بازار آن اکنون به  1.169 تریلیون دلار  رسیده است.

رشد قیمت اتریوم

بیت کوین

اتریوم در چند روز گذشته با عبور از مرز 4600 دلار رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد، امروز نیز در لحظه نگارش این گزارش، با رشدی حدود 5 درصد در محدود 4 هزار و 583 دلار معامله می شود و در آستانه رسیدن به سقف تاریخی خود است.  اتریوم در بازه زمانی یک هفته نیز رشدی 7 درصدی داشته است.

برندگان بزرگ بازار رمزارزها

بیت کوین

رنگ غالب امروز ارزهای دیجیتال سبز بود و رمزارزهای در محدوده سبز بازار معامله شدند. علاوه بر بیت کوین و اتریوم، کاردانو، سولانا ،ریپل، پولکادات، دوج کوین ،شیبا اینو،  اوالانچ و یونی سوآپ از رمزارزهای سبزپوش بازار امروز بودند.

یکی از برترین های این هفته رمزارز آوالانچ بوده است که در این هفته بیش از 35 درصد و تنها امروز بیش از 12 درصد افزایش داشته است و در محدوده قیمتی  83 دلار معامله می شود.  ارزش بازار اوالانچ اکنون به بیش از 18 میلیارد دلار رسیده است.

یکی دیگر  از رمزارزهای برتر این هفته سولانا بوده است که افزایش 2.6 درصدی به 251  دلار جهش کرده است، این رمزارز در یک هفته رشدی 34 درصدی را به ثبت رسانده است. 

بایننس کوین ، یکی دیگر از ارزهای مطرح این روز ها در بازه زمانی یک هفته رشدی 27 درصدی را به ثبت رسانده است. بایننس کوین اکنون در محدوده قیمتی 661 دلار معامله می شود و اکنون در جایگاه سوم ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار است.

ارزش 2.7 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

 ارزش بازار کریپتو امروز با رشد 3 درصدی نسبت به روز گذشته به 2.7 تریلیون دلار رسیده است.  همچنین به طور کلی در 24 ساعت گذشته 92 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده است.

ارسال نظر: