کدخبر: 4804

اینترنت رایگان | اینترنت رایگان ایرانسل | اینترنت رایگان همراه اول

اینترنت رایگان برای این افراد | نحوه دریافت اینترنت هدیه

روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

براساس اعلام سازمان تعزیرات دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش هزینه‌های تعرفه بسته‌های اینترنتی ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند. این دو اپراتور چگونه خسارت را به مشترکان خود برمی‌گردانند؟

روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

با انتشار این خبر اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره چگونگی بازگشت حق مردم و تکمیل شدن کار بزرگ و قابل تقدیر سازمان تعزیرات گفت: در صورتی که گران‌فروشی اپراتورها شاکی خصوصی داشته باشد، ما حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد، اما با توجه به گسترده بودن تعداد مشترکان اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید ساز و کار بازگشت پول مردم را مشخص و اجرایی کند.

آن‌طور که مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران می‌گوید، احتمالا این اتفاق خوب شامل طرح‌هایی مانند اهدای بسته‌های رایگان اینترنت به مشترکان خواهد بود که باید در جلسات مشترک درباره آن تصمیم‌گیری شود.

البته چند ماهی می‌شود که مشترکان این دو اپراتور نسبت به ضعیف شدن اینترنت خود گله‌مند هستند. به نحوی که سرعت بسته‌های اینترنت روز به روز در حال کاهش یافتن است. گفته می‌شود مشکل اینترنت به کاهش پهنای باند مربوط می‌شود که زیرساخت‌های به‌روز نشده‌اند.

این موضوع روزانه هزینه بسیاری برای مشترکان تلفن‌های همراه به دنبال دارد.

گران‌فروشی خدمات اینترنتی در روزهای اخیر زیاد شده، در روز اختلال در سامانه سوخت نیز دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی کرایه سفرها را بالا بردند. با اعتراض مردم در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مازاد کرایه دریافتی به مسافر برگردد.

ارسال نظر: