کدخبر: 4820

تیراندازی/تهران /عاملین تیراندازی

تیراندازی تهران را بهم ریخت | الماس های تقلبی شهر را بهم ریخت

روز گذشته ماجرای تیراندازی و حشت آور در تهران به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری به در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 فروشنده تقلبی الماس در غرب تهران پس از وقوع یک تیراندازی در تهران خبر داد و گفت: از متهمان 5 عدد الماس تقلبی کشف شد.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای"  اظهار داشت: روز گذشته  ماجرای تیراندازی و حشت آور در تهران به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری به در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: درتحقیقات مشخص شد 3 فروشنده الماس تقلبی در درگیری با چند خریدار، 5 گلوله شلیک کردند و از صحنه جرم گریخته اند.

دستگیری فروشندگان الماس تقلبی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 107 فلسطین با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه 3 متهم را شناسایی کردند.

این مقام پلیس در ادامه تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز های لازم قضائی 3 کلاهبردار حرفه ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: در بررسی های بیشتر  از متهمان 5 عدد الماس تقلبی و  یک قبضه کلت جنگی کشف شد همچنین متهمان 35 تا 40 ساله در بازجویی ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس های تقلبی اعتراف کردند.

درگیری خونین برای رسیدن به الماس در تهران

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه یکی از متهمان در 3 استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب است،  خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده  ادامه دارد و متهمان برای  اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه  شدند.

ارسال نظر: