کدخبر: 4765

تیراندازی/تهران /عاملین تیراندازی

صدای تیراندازی تهران را بهم ریخت | ماجرا چیست؟

متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی بلافاصله با خودرو سرقتی متواری شدند که ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک ۴ تیر هوایی متهمان را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

 سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای منزل در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ " کیومرث حسنوند " سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در تاریخ ۱۴ آبان ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حال گشت زنی بودند که ۳ سارق را هنگام سرقت از یک خودرو مشاهده کردند‌ و وارد عمل شدند.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی بلافاصله با خودرو سرقتی متواری شدند که ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک ۴ تیر هوایی متهمان را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

شناسایی سارقان منزل هنگام سرقت

این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان به ترتیب سنی ۳۰ تا و ۳۵ ساله می باشند در بازجویی های فنی به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و منزل در غرب تهران اعتراف کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با بیان اینکه هر ۳ متهم سابقه دار هستند، خاطرنشان کرد: شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر: