کدخبر: 4863

پخش زنده بازی تیم ملی ایران لغو شد؟

به واسطه، عدم توافق یک شرکت تلویزیونی با AFC احتمال مشکل در پخش زنده این بازی پررنگ شد.

 

هواداران تیم ملی فوتبال لبنان پس از عدم دریافت اجازه قانونی برای تماشای دیدار این تیم برابر ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 اکنون با شوک دیگری از سوی AFC مواجه شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تفاهم‌ اولیه خود را با شبکه تلویزیونی MTV لبنان برای پخش قانونی بازی‌های خانگی تیم ملی این کشور برابر ایران و امارات در روزهای 20 و 25 آبان را لغو کرد. AFC خواهان پخش رسمی این دو بازی توسط شبکه لبنانی فقط در این کشور شد اما MTV این پیش‌شرط را نپذیرفت.

شبکه MTV اعلام کرد با توجه به پرداخت مبلغ زیاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا و نبود فرصت‌های اقتصادی کافی در فضای لبنان مجبور هستند دو دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران و امارات را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک پخش کنند. درخواست AFC با توجه به اینکه خودشان بازی‌ها را در شبکه یوتیوپ پخش می‌کنند، غیرمنطقی است.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا ساعت 15:30 پنجشنبه هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

ارسال نظر: