کدخبر: 4955

خبر خوش اسکوچیچ| جانشین طارمی کیست؟

تیم ملی ایران تا ساعاتی دیگر به مصاف لبنان می رود.

 

ایران در حالی به مصاف رقیبش می رود که طارمی در لیست تیم ملی حضور ندارد و همین قضیه گمانه‌زنی‌ها در مورد جایگزین این بازیکن را زیاد کرده و برخی مهره های هجومی تیم ملی که پیش از این نیمکت نشین بوده اند، شانس حضور در ترکیب را دارند. از سامان قدوس به عنوان یکی از بازیکنان یاد می‌شود که ممکن است امروز در ترکیب ملی تیم ملی ایران در پست مهاجم بازی کند.

سامان قدوس که این فصل در برنتفورد بازی می‌کند و آمار خوبی هم بر جای گذاشته در دو بازی اخیر تیم ملی بازی نکرده است. آخرین بازی او به دیدار مقابل عراق و سوریه بر می گردد و همین قضیه هم اعتراض خود بازیکن را پس از بازی مقابل کره بر انگیخت. در بازی کره زمانی که سامان قدوس مدت زیادی کنار زمین گرم کرد و دراگان اسکوچیچ او را به زمین نفرستاد، او انتشار با استوری ای پس از بازی اعتراض خود را نسبت به این قضیه نشان داد. سامان قدوس در این فصل از رقابت‌های لیگ انگلیس یک گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده و در رقابت های جام اتحادیه هم سه پاس گل برای تیمش به ثبت رسانده است. سامان‌ قدوس زیر نظر توماس فرانک ۲ پست هافبک میانی و هافبک تهاجمی بازی می‌کند و هر زمان هم که برای برنتفورد به زمین رفته عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

قدوس همین دو هفته پیش مقابل برنلی یک گل برای تیمش در رقابت‌های لیگ انگلیس به ثمر رساند.

از آن جایی که دراگان اسکوچیچ علاقه زیادی به بازی دادن به احمد نوراللهی دارد و معمولا هم کنار این بازیکن از سعید عزت اللهی یا از ترکیب عزت اللهی و وحید امیری استفاده می کند، بعید است امروز سامان قدوس در این پست به صورت فیکس برای تیم بازی کند و به احتمال زیاد اگر اسکو قصد داشته باشد به سامان بازی دهد او را پشت مهاجم بازی دهد که البته با توجه به استوری سامان قدوس پس از بازی با کره بعید نیست این مربی کروات که این روز ها به دنبال ایجاد نظم و انضباط در تیمش است او را بازی ندهد. پس اگر قدوس حتی به عنوان یار تعویضی هم وارد زمین نشد، نباید تعجب کنیم.

نوع و سطح بازی سامان قدوس می تواند کمک زیادی به تیم ملی ایران بکند و با توجه به این که این بازیکن در لیگ انگلیس شاغل است، بازی نکردن های پیاپی اش می تواند روی عملکرد ملی این بازیکن تاثیر گذار باشد. به نظر می رسد امروز فرصت مناسبی است تا قدوس در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و اتفاقات دو بازی گذشته به دست فراموشی سپرده شود...

منبع: طرفداری

ارسال نظر: