کدخبر: 5347

قیمت دلار |نرخ دلار|قیمت یورو

قیمت دلار امروز 1 آذر 1400 چقدر شد؟

قیمت دلار در معاملات پش خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت.

نرخ ارز در صرافی‌ ملی یکشنبه نیز اعلام شد که با تغییر کاهشی نسبت به دیروز قیمت دلار رقم ۲۶ هزار و ۷۹۵ تومان اعلام شده است.

امروز یکشنبه اول آذر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶۷۹۵ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۶۲۶۵ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۰۵۵۲ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۹۹۴۷ قیمت خورده است.قیمت دلار در معاملات پش خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت.

قیمت دلار آمریکا روز گذشته  در بازار ارز تهران بر مدار صعود قرار گرفت و تا مرز 28 هزار و 300 تومان پیش رفت.افزایش قیمت دلار در حالی اتفاق افتاد که بازار ارز  در روز های گذشته  نزولی شده بود. اما برای بازار ارز  امروز  دوشنبه 1 آذر 1400 چه پیش بینی می شود؟

پیش بینی  قیمت دلار از کانال هرات

قیمت دلار

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار  بر روی 28 هزار و 350 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت شنبه شب 290 تومان گران شده بود.  شنبه شب در معاملات پشت خطی  قیمت دلار  بر روی 28 هزار و  60 تومان قرار داشت.  

بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال صعود قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه 1 آذر 1400 ارزان می شود. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم 

قیمت دلار

قیمت درهم در انتهای معاملات نقدی روز شنبه با 7 هزار و 730 تومان بسته شد.  قیمت درهم  پشت خطی روز  گذشته نسبت به معاملات نقدی 5 تومان پایین رفت و با  7 هزار و 725 تومان معامله شد

قیمت طلایی درهم  شب گذشته بر روی 7 هزار و 715 تومان قرار گرفت که نسبت به شنبه شب 15 تومان بالاتر بود. معامله گران قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  را صعودی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار

قیمت دلار فردایی شب  گذشته  بر روی 28 هزارو  350 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی شنبه شب  290 تومان  رشد کرده بود. . این بدین معناست که معامله گران  فردایی بازار ارز امروز  دوشنبه  1 آذر  1400 را صعودی پیش بینی کرده اند

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در صفحه توییترش درباره گفت و گویی که با معاونان وزرای امور خارجه روسیه و چین درباره توافق هسته ای داشته است، نوشت: همان طور که ژائو ما معاون وزیر امور خارجه چین درباره تماس مان با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، ما باید مشترکا و مصرانه در جهت رسیدن به یک راهکار دیپلماتیک موفقیت آمیز از طریق بازگشتی دوجانبه به پایبندی به برجام[توافق هسته ای]  تلاش کنیم. 

ارسال نظر: