کدخبر: 5357

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

بازیکنان زمستانی پرسپولیس مشخص شدند

یحیی گل‌محمدی که از عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش در 5 هفته گذشته رضایت ندارد، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی سراغ جذب یک دروازه‌بان جدید خواهد رفت.

 برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال منفجر کردن یک بمب بزرگ است.

یحیی گل‌محمدی که از عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش در 5 هفته گذشته رضایت ندارد، احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی سراغ جذب یک دروازه‌بان جدید خواهد رفت.

حامد لک دروازه‌بان اول پرسپولیس در 3 هفته‌ای که درون دروازه تیمش قرار گرفت، 3 گل خورد که روی 2 گل مقصر بود تا جایش را به رادوشوویچ بدهد اما گلر کروات پرسپولیس هم در دو بازی مقابل گل گهر و مس رفسنجان گلهای بدی دریافت کرد تا برای بازیهای بعدی دوباره حامد لک به دروازه پرسپولیس برگردد.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، در صورتی که حامد لک در بازیهای بعدی نتواند به فرم خوبش برگردد، این احتمال وجود دارد که سرمربی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید باشد و گویا بر اساس گمانه زنی ها گزینه مورد نظر او، یکی از دروازه‌بان‌های سرشناس شاغل در لیگ برتر است.

یحیی گل‌محمدی در ابتدای فصل به دنبال جذب محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور بود اما قرارداد او با تراکتور و مبلغ بالای رضایت‌نامه این دروازه‌بان موجب شد تا اخباری نتواند راهی پرسپولیس شود و حالا برخی اخبار غیررسمی و شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی به همکاری با رشید مظاهری فکر می‌کند!

 دروازه‌بانی که به نظر می‌رسد جایی در تفکرات فرهاد مجیدی ندارد و در بازی با نساجی، جایی در فهرست استقلال نداشت. البته این اخبار در حد شایعه و گمانه زنی است و حالا باید دید حامد لک در بازیهای بعدی پرسپولیس می‌تواند خیال کادر فنی تیمش را راحت کند یا اینکه یحیی گل‌محمدی مجبور خواهد شد که زمستان سراغ یک دروازه‌بان جدید برود که شاید رشید مظاهری باشد.

ارسال نظر: