کدخبر: 5617

مدارس / بازگشایی مدارس / مدارس دخترانه

مدارس دوباره تعطیل می شود | علت تعطیلی دوباره چیست؟

تحقیقات لازم برای سویه جدید کرونا هنوز کامل نشده است اما در صورتی که شیوع آن در کشور به حد زیادی برسد قطعا محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهند شد و نسبت به تعطیل کردن مدارس اقدام خواهیم کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در صورتی که شیوع سویه جدید کرونا در کشور به حد زیادی برسد قطعا محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهند شد و نسبت به تعطیل کردن مدارس اقدام خواهیم کرد.

محمد مهدی گویا گفت: تحقیقات لازم برای سویه جدید کرونا هنوز کامل نشده است اما در صورتی که شیوع آن در کشور به حد زیادی برسد قطعا محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهند شد و نسبت به تعطیل کردن مدارس اقدام خواهیم کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: در راستای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا، برای افرادی که از کشور‌های دیگر وارد ایران می‌شوند، سختگیری‌های لازم اعمال شده است.

گویا درباره تقسیم بندی سنی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: تقسیم بندی سنی برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون اعمال شده است و این مورد به مرتب کاهش پیدا می‌کند و تمام گروه‌های سنی واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

وی بیان کرد: برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا بیشترین تکیه ما به واکسن‌های ایرانی است و با ترتیبی که تولیدکنندگان داخلی پیش گرفته اند، احتمال کمبود واکسن در کشور بسیار بعید است.

ارسال نظر: