کدخبر: 6271

اعتراض محمد دلاوری مجری معروف به نماینده مجلس | سرود ملی را با در دبه می زنند!

محمد دلاوری زاده ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید.

واکنش مجری به حادثه برخورد یک نماینده با یک سرباز: دوره اینکه کاری کنید و صدایش در نیاید تمام شده و اگر دست از پا خطا کنید مردم معترضانه در مقابل شما می‌ایستند، از پلیس راهور می خواهیم این مسخره بازی‌ها را جمع کنند و بجز خودروهای امدادی کسی را به خط ویژه راه ندهند.

محمد دلاوری زاده ۱۳۵۲ در تهران، نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید.

کتاب‌های محمد دلاوری

محمد دلاوری

روزنامه‌نگاری بدون درد و خونریزی: دلاوری در مصاحبه‌ای با روزنامه جام جم خبر از عدم مجوز انتشار توسط وزارت ارشاد داد. وی پس از گذشت مدتی موفق به اخذ مجوز شد و نسخه الکترونیکی آن را در اسفند ۱۳۹۸ منتشر کرد. دلاوری همچنین در صفحه اینستاگرامش از گذراندن مراحل پایانی چاپ این کتاب خبر داد.

۹۷۶ روز در پس کوچه‌های اروپا

برنامه‌های تلویزیونی محمد دلاوری

برنامه خبری «صرفاً جهت اطلاع»

صرفاً جهت اطلاع نام یک برنامه خبری است که پنجشنبه شب‌ها در اخبار ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران و اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. این برنامه خبری نگاهی انتقادی و طنزآلود نسبت به صحبت‌های سیاستمداران و برنامه‌های تلویزیونی داشت. این برنامه را محمد دلاوری پایه‌گذاری کرد و پس از حدود دو سال و هشتاد برنامه هفتگی، نویسندگی و اجرای آن را به کامران نجف زاده و امیر شجاعی سپرد.دلاوری علت خروج خود را از این برنامه، درخواست مسئولین برای موضع‌گیری‌های ناحق دربرابر برخی مسائل فرهنگی و سیاسی و استرس و فشار زیادی که بر او وارد می‌شد، عنوان کرد.

برنامه تلویزیونی «توقف ممنوع» محمد دلاوری

محمد دلاوری

توقف ممنوع، برنامه‌ای است که به موضوعاتی نظیر فرهنگ مصرف، سودجویی و سایز موضوعات اقتصادی می‌پردازد، این برنامه با اجرای دلاوری از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد.

مستندسازی محمد دلاوری

مجموعه مستندهای انقلاب جنسی، که توانست رکورد فروش مستند را در فضای مجازی بشکند.

متولد اورشلیم

ارسال نظر: