کدخبر: 6430

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس ستاره استقلال را شکار کرد

رشید مظاهری متولد 28 اردیبهشت 1368 در گچساران بازیکن فوتبال اهل ایران است.

گلر نیمکت‌نشین استقلال در رادار پرسپولیس قرار گرفت.رشید مظاهری متولد 28 اردیبهشت 1368 در گچساران بازیکن فوتبال اهل ایران است. مظاهری برای باشگاه استقلال در لیگ برتر توپ می‌زند. مظاهری سابقه بازی در تیم‌های (استقلال اهواز، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد و استقلال) را در کارنامه دارد. مظاهری از ابتدای این فصل با تصمیم فرهاد مجیدی در لیست استقلال جایی نداشته است. مظاهری در چند روز گذشته در مصاحبه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است.

«بوژیدار رادوشویچ» تنها خارجی باقی‌مانده در فهرست پرسپولیس هفته گذشته در روز 17 آذر ماه سال جاری، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج و راهی کشور کرواسی شد.

این جدایی در حالی رقم خورد که رادو همواره به عنوان دروازه‌بان ذخیره مطمئن و بی حاشیه، چه در دوره بیرانوند و چه لک، کارش را در پرسپولیس ادامه می‌داد در موفقیت‌های سرخپوشان نقش مهمی داشت.

با جدایی او، حالا پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع فصل تنها یک دروازه‌بان سرشناس دارد. که در صورت محرومیت و مصدومیت حامد لک، شرایط دروازه پرسپولیس به حالت بحرانی درخواهد آمد.

بر همین اساس شنیده‌ها حاکی از آن است، پرسپولیس برای رفع این بحران «رشید مظاهری» گلر تیم فوتبال استقلال را زیر نظر گرفته‌اند. مظاهری مدت‌هاست در لیست مجیدی جایی نداشته بارها شایعه جدایی‌‌اش از جمع آبی‌ها شنیده شده است.

این درحالیست که چند روز گذشته مصاحبه‌ای از سنگربان استقلال منتشر شد که تمایل او را به جدایی از استقلال نشان می‌داد. با این وضع بنظر می رسد که درصورت جدی شدن مذاکرات باشگاه استقلال هم مشکلی با جدایی این دروا‌زه‌بان نداشته باشد.

البته لازم به ذکر است، که اگر باشگاه پرسپولیس در جذب مظاهری موفق نباشند برای حل بحران فعلی دروازه تیمش به دنبال گلر خارجی خواهد بود. حتی گفته می‌شود، «پیام نیازمند» هم جزو نفرات زیرنظر باشگاه پرسپولیس برای دروازه این تیم است. که البته جذب این دروازه بان کمی سخت بنظر می رسد چرا که نیازمند با باشگاه خارجی قرار دارد برای جدایی‌اش از پورتیموننزه باید مبلغ رضایت‌نامه‌اش توسط سرخپوشان پرداخت شود.

ارسال نظر: