کدخبر: 6482

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی به دردسر افتاد

استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است.

به نظر می رسد عملکرد بازیکن استقلال با افت محسوسی روبرو بوده است. استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. همچنین استقلال در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان عبور کرد. استقلال شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست نود ارومیه را در ضربات پالتی شکست دهد.

شب گذشته استقلال در مرحله یک چهارم نهایی در یک بازی عجیب موفق شد در ضربات پنالتی تیم دسته دومی نود ارومیه را شکست دهد.

در این بازی فرهاد مجیدی به تعدادی از بازیکنان اصلی استراحت داد و از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشتند، استفاده کرد. یکی از این بازیکنان، بابک مرادی بازیکن چپ پای استقلال است‌. 

بابک مرادی چندی پیش به دلیل انضباطی مدتی از تمرینات کنار گذاشته شد و با کسر ۵ درصد از قراردادش به تمرینات بازگشت. هافبک چپ پا و فانتزی استقلال در مقابل نود ارومیه به عنوان وینگر چپ مورد استفاده قرار گرفت و عملکرد این بازیکن در فضای هواداران فوتبال مورد انتقاد قرار گرفت. طبق آمار  آمار پاس صحیح بابک مرادی زیر ۸۰ درصد بود.

پاس های مرادی روز گذشته بیشتر از اینکه روی سر مهاجمان استقلال فرود بیایید، معمولا به اولین مدافع حریف برخورد می کرد. پرسش اینجاست آیا مجیدی در مقابل بزرگان آسیا مانند الهلال، می تواند به چنین بازیکنانی تکیه کند؟ 

گفته می شود بعد از پایان بازی فرهاد مجیدی پس از پایان بازی به عملکرد تعدادی از بازیکنان معترض شده است.

البته این نقد به این معنا نیست که بابک مرادی استعداد و توانایی بالایی ندارد، او در ماشین سازی تبریز بازی می کرد روان تر بازی می کرد؛ اما در استقلال از کیفیت فنی وی کاسته شد. به نظر می رسد این بازیکن هنوز نتوانسته با جو و شرایط آبی ها منطبق شود. مرادی ابتدا باید از نظر روحی و روانی تقویت شود، در مرحله بعد بیشتر از هر مسئله ای، تمرکز خود را روی تمرینات تیمش قرار بدهد.

ارسال نظر: