کدخبر: 6490

مدیران فاسد رسوا شدند | دستگیری مدیران وزارت صمت

با قطعی شدن حکم محکومیت مدیرسابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون این مدیر سابق شهرستانی با نیابت قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

مدیرسابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون به ۱۰ سال حبس محکوم شد.با قطعی شدن حکم محکومیت مدیرسابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون این مدیر سابق شهرستانی با نیابت قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

 

 به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس با قطعی شدن حکم محکومیت مدیرسابق اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون این مدیر سابق شهرستانی با نیابت قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

این پرونده که با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکیل شده بود پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای  شیراز و صدور قرار جلب به دادرسی و طی شدن فرایند رسیدگی قضایی، در دادگاه بدوی و تجدید نظر استان، متهم این پرونده به اتهام اخذ رشوه  به 10 سال حبس و  همچنین 5 میلیارد و 722 میلیون و 800 هزار ریال جزای نقدی و 40 میلیون ریال جزای نقدی بدل از شلاق محکوم  شد.

این گزارش حاکی است پرونده درباره رشوه‌دهندگان نیز همچنان مفتوح است که  رسیدگی به بزه  این متهمین در دادگاه کیفری 2 شهرستان کارزون در جریان است.

لازم به ذکر است رئیس کل دادگستری استان فارس در شهریور سال گذشته از بازداشت مدیر سابق اداره صنعت، معدن و  تجارت شهرستان کازرون به اتهام رشاء و تشکیل پرونده برای وی و رشوه‌دهندگان خبر داد که پس از 15 ماه هم اکنون متهم اصلی این پرونده روانه زندان شد.

ارسال نظر: