کدخبر: 6599

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

ستاره پرسپولیس بر می گردد | پرسپولیس ول کن این بازیکن نیست

برکسی پوشیده نیست که پرسپولیسی‌ها در پی تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم فصل هستند و از همین حالا چندین گزینه ریز و درشت برای ورود به جمع سرخ پوشان تهرانی مطرح شده است.

درحالی که پرسپولیسی‌ها به شدت نیاز به خریدن دروازه بان و مهاجم دارند یک گزینه عجیب هم مطرح شده است.

برکسی پوشیده نیست که پرسپولیسی‌ها در پی تقویت تیم در نقل و انتقالات نیم فصل هستند و از همین حالا چندین گزینه ریز و درشت برای ورود به جمع سرخ پوشان تهرانی مطرح شده است. با این حال با توجه به وضعیت ناخواسته‌ای که در خط دروازه پرسپولیس رخ داده و دروازه بان کروات این تیم تهران را ترک کرده، خرید دروازه بان در اولویت قرار گرفته است.

البته که یک دروازه بان، تنها خرید پرسپولیسی‌ها نخواهد بود و یک مهاجم هم به طور قطعی در نیم فصل به جمع شاگردان گل محمدی اضافه می‌شود. اگرچه عنوان شده که گل محمدی یک بازیکن خارجی را مدنظر قرار داده است، ولی پالس‌هایی که علی علیپور، مهاجم فصول پیش پرسپولیس از پرتغال برای بازگشت فرستاده، نام او را هم در فهرست گزینه‌های احتمالی خط حمله پرسپولیس قرار داده است.

با این حال علیپور تنها پرسپولیسی قدیمی نیست که شایعه شده قرار است برگردد؛ علیرضا حقیقی دروازه بان سابق این تیم هم که این روز‌ها در نساجی توپ می‌زند، یکی دیگر از قدیمی هاست که شایعه بازگشتش به گوش می‌خورد.

ارسال نظر: