کدخبر: 6725

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

پیشکسوت استقلال مدافع فرهاد مجیدی شد

تیم استقلال از جناحین خیلی خوب بازی کرد و دفاع شان کم اشتباه بود. جعفر سلمانی نیز دو موقعیت از سمت چپ ایجاد کرد که گل اول را خودش به ثمر رساند و در گل بعدی هم تاثیر خودش را گذاشت.

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در برخی صحنه‌های بازی مقابل شهرخودرو، اخطارهای بی‌موردی دریافت کردند.

 بهروز پرورش‌خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۳ بر صفر آبی‌ها مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم استقلال از جناحین خیلی خوب بازی کرد و دفاع شان کم اشتباه بود. جعفر سلمانی نیز دو موقعیت از سمت چپ ایجاد کرد که گل اول را خودش به ثمر رساند و در گل بعدی هم تاثیر خودش را گذاشت.

او ادامه داد: من خوشحال شدم که آرمان رمضانی در این بازی حضور یافت. این بازیکن باید حق خود را در زمین بگیرد و توانست گل سوم بازی را به ثمر برساند. باید بازیکنان دیگر هم همین انگیزه را داشته باشند و خودشان را به مربی ثابت کنند.

پرورش‌خواه افزود: آبی‌ها در نیمه اول توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و به گل برسند. در نیمه دوم هم استقلال دفاع خوبی داشت و توانست موقعیت‌های شهرخودرو را دفع کند. به نظر من اخطارهای استقلال در این بازی در برخی صحنه‌ها بی‌مورد بود و بهتر است چنین اخطارهایی دریافت نشود.

او درباره تیم شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو هم بحران خاص خودش را دارد. فوتبال ما طوری شده است که برخی‌ها دارا هستند و برخی تیم‌ها نمی‌توانند شرایط خوبی داشته باشند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که هیچ تیمی مشکل نداشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی در پایان کار مقداری احساسی شد و بازیکنان باید خویشتن‌دار باشند و خودشان را کنترل کنند. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بازیکنان استقلال به روند خوب خودشان ادامه دهند. به نظر من نباید استقلال مثل بازی نود ارومیه ترکیب خود را به طور کلی عوض کند و باید مثل این بازی‌ها که استقلال پیروزی قاطعی کسب می‌کند، در دقایق آخر به بازیکنان دیگر بازی داد تا شرایط بهتر شود.

ارسال نظر: