کدخبر: 6728

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی دنبال معجزه است!

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر مربوط به فصل دوازدهم این تورنمنت بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با 67 امتیاز قهرمان شوند.

آیا فرهاد مجیدی سرمربی می‌تواند موفقیت فرهاد مجیدی بازیکن در استقلال را تکرار کند؟

 آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر مربوط به فصل دوازدهم این تورنمنت بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با 67 امتیاز قهرمان شوند.

کاپیتان آن تیم، فرهاد مجیدی بود که در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر برد و حالا سرمربی استقلال امیدوار است که بتواند بعد از سالها، قهرمانی در لیگ را به هواداران تیمش هدیه دهد.

روزنامه ایران ورزشی در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که تیم فعلی استقلال شباهت زیادی به تیم لیگ دوازدهم دارد که تنها با 18 گل خورده قهرمان شد و ظاهراً مجیدی هم به این نتیجه رسیده که فرمول قهرمانی داشتن ساختار دفاعی کم‌اشتباه است.

استقلال مجیدی البته تفاوتهایی با استقلال امیر قلعه‌نویی دارد. تیم مجیدی در پایان هفته یازدهم، یکی از دو تیم بدون شکست لیگ است اما استقلال قلعه‌نویی در پایان هفته یازدهم لیگ دوازدهم، یکبار شکست خورده بود که مربوط به دیدار هفته دوم مقابل سایپا بود که 1-2 به حریفش باخت. نکته قابل توجه اینکه امیر قلعه‌نویی در آن بازی به دلیل محرومیت، روی نیمکت استقلال حضور نداشت.

از طرف دیگر، شاگردان مجیدی در این فصل و در پایان هفته یازدهم فقط 2 گل دریافت کرده‌اند و تیم امیر قلعه‌نویی در لیگ دوازدهم، 4 گل در 11 هفته خورده بود.

ارسال نظر: