کدخبر: 6780

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

بدهی میلیاردی پرسپولیس لورفت | پرسپولیس ورشکست شده!

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط مالی باشگاه شهرخودرو و در پاسخ به این سوال که این باشگاه در انتظار طلب پرسپولیس است تا شرایط خود را بهتر کند.

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما زودتر از کالدرون از پرسپولیس درخواست پولمان را کردیم اما اول پول سرمربی خارجی را دادند.

 سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط مالی باشگاه شهرخودرو و در پاسخ به این سوال که این باشگاه در انتظار طلب پرسپولیس است تا شرایط خود را بهتر کند، اظهار داشت: پرداختی تیم و مبلغ دریافتی بازیکنان ما نسبت به تیم های دیگر مانند پرسپولیس و استقلال کم بوده است. با وجود این شرایط سعی کردیم که در مسافرت ها بهترین امکانات را داشته باشیم و به بهترین هتل ها برویم.

وی افزود: مبالغی که دیگر باشگاه ها به عنوان طلب خودشان به ما پرداخت می کنند، می تواند به باشگاه کمک کند و مسیر رو به جلومان را هموارتر می کند. شهرخودرو در مجموع از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال 10 میلیارد طلبکار است. ما برای به رضایتنامه یحیی گل محمدی 8 میلیارد از پرسپولیس و برای امین قاسمی نژاد از استقلال 2 میلیارد طلب داریم. 

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما در شرایطی گل محمدی و قاسمی نژاد را از دست دادیم که پنجره نقل و انتقالاتمان بسته بود و برای کمک به این دو باشگاه این کار را انجام دادیم. تیمی که از جیب خرج می  کند باید به این پول ها چشم بدوزد. مبلغی که از باشگاه پرسپولیس طلب داشتیم 4/5 میلیارد بوده و به ازای هر سال 4 میلیارد به آن اضافه شده است. 

سید صالحی ادامه داد: در واقع باشگاه شهرخودرو 16 میلیارد از پرسپولیس طلب دارد که در نهایت  تبدیل به 8 میلیارد شد. صحبت من این است که ما زودتر از  کالدرون از این باشگاه طلب داشتیم و باید کار ما را زودتر انجام می دادند. امیدوارم که باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو با هم جلسه ای برگزار کنند تا هر چه سریع تر این مشکلات حل شود.

وی عنوان کرد: وقتی که تحت فشار باشیم و باشگاه پرسپولیس جوابگوی ما نیست، آیا می توانیم کار دیگری  جز شکایت از این باشگاه انجام بدهیم؟ با توجه به این که نزدیک 3 سال از این ماجرا می گذرد متاسفانه هنوز به طلبمان نرسیدیم و باشگاه شهرخودرو روی این پول ها برای هزینه های این تیم حساب کرده است. 

سرپرست شهرخودرو در حالی که با رادیو تهران گفت و گو می کرد در مورد این که پس از دریافت طلب خود از باشگاه پرسپولیس قصد جذب سرمربی خارجی را دارند، اظهار داشت: هر باشگاهی  برای خود وظایفش را تقسیم بندی می کند. این مسئله به خودمان مربوط است که قصد چه کاری را با این طلب ها داریم. ما نمی توانیم برای دریافت طلب خود به کسی اعلام کنیم که این پول را برای چه کاری نیاز داریم. امیدوارم که این مشکلات به زودی حل شود.

ارسال نظر: