کدخبر: 6910

فرهاد مجیدی/استقلال/اخبار ورزشی

شاگردای فرهاد مجیدی گل کاشتن

کار به جایی رسید که گفته شد استقلال با این بازیکن به توافق رسیده و حتی نامش در فهرست آبی‌ها برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هم رد شده و احتمالا او به اردوی استقلال در دبی اضافه خواهد شد.

 لوسیانو پریرا کاپیتان فولاد، یکی از چهره‌های ویژه بازی امروز تیمش مقابل فولاد خواهد بود.

این مهاجم برزیلی که با 5 گل زده، دومین گلزن برتر لیگ محسوب می‌شود، یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی مورد نظر فرهاد مجیدی و استقلال بود و این باشگاه تلاش زیادی کرد تا این بازیکن 38 ساله را جذب کند.

کار به جایی رسید که گفته شد استقلال با این بازیکن به توافق رسیده و حتی نامش در فهرست آبی‌ها برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هم رد شده و احتمالا او به اردوی استقلال در دبی اضافه خواهد شد منتهی این اتفاق رخ نداد و یکی از اولین اقدامات حمیدرضا گرشاسبی بعد از انتخابش به عنوان مدیرعامل فولاد، تمدید قرارداد این بازیکن بود.

مجیدی در خصوص جذب شیمبا در نقل و انتقالات پیش فصل و روزهایی که با کادر مدیریتی وقت استقلال دچار اختلاف داشت گفته بود: " از مدتها قبل به باشگاه اعلام کرده بودم که شیمبا را می‌خواهم. ما با این بازیکن مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. قرار شد برای شیمبا قرارداد بفرستند اما آقای مددی گفت که باید با بخش حقوقی مشورت کند و در نهایت این قرارداد را نفرستادند و به جایش یک نامه پیشنهاد فرستادند که بی‌فایده بود. متاسفانه سرعت کارها در باشگاه پایین است و این اشکال در فصل نقل و انتقالات یک سم کشنده است. شیمبا آخرین بار به ما گفت که تاریخ دوز دوم واکسنش هنوز نرسیده و فعلا نمی‌تواند از برزیل خارج شود. در چند روز گذشته هم خبری از شیمبا نداریم اما اگر بعضی کارها سر وقت انجام می‌شد، وضعیت بهتری داشتیم."

حالا باید شیمبا در بازی مقابل یکی از بهترین تیمهای لیگ به لحاظ عملکرد دفاعی، چه نمایشی خواهد داشت.

ارسال نظر: