کدخبر: 6951

رئیسی/ابراهیم رئیسی/رئیس جمهور

رئیسی حکم داد | مصوبات جدید عملی شود

پیش از آغاز سفرهای استانی دولت، کارگروه‌هایی برای بررسی مشکلات استانهای مختلف تشکیل و مهمترین نیازهای هر منطقه احصا و برای حل آنها برنامه ریزی صورت‌ می‌گیرد.

رییس جمهور گفت: صرف پیگیری های اداری برای به نتیجه رسیدن مصوبات با توجه به شرایط اداری کشور کافی نیست و هر تصمیمی که در سفرهای استانی گرفته می شود باید با جدیت اجرا شود.

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قم، افزود: پیش از آغاز سفرهای استانی دولت، کارگروه‌هایی برای بررسی مشکلات استانهای مختلف تشکیل و مهمترین نیازهای هر منطقه احصا و برای حل آنها برنامه ریزی صورت‌ می‌گیرد.

رییس جمهور ادامه داد: آثار مصوبات و اقدامات دولت باید در زندگی مردم آشکار شود و آحاد مردم تفاوت‌ها و بهبود شرایط را احساس کنند و در صورت عدم انجام مصوبات یا کندی تصمیمات، عوامل اجرا نشدن تصمیمات بصورت شفاف با آنها در میان گذاشته شود.

وی روحیه و کار جهادی را لازمه به ثمر نشستن تصمیمات دولت دانست و اضافه کرد: مدیران استانی آگاه باشند که مصوبات استانی باید در میدان عمل برون داد عینی داشته باشد و مردم تغییرات و تفاوت‌ها را احساس کنند.

رییس جمهور اظهار کرد: مصوبات و تصمیمات استانی دولت مباحث آرمانی و دست نیافتنی نیست بلکه این مصوبات با اقدامات و پیگیری‌های مدیران قابلیت اجرا دارد.

رییسی تصریح کرد: استان قم با ۶ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان دارد و خدمت به این شهر، خدمت به انقلاب و نظام است.

وی با تاکید بر بهبود شرایط توسعه‌ای و حل مشکلات و معضلات استان قم، عنوان کرد: درخصوص استان قم باید عملکرد و گزارش کار ویژه‌ای توسط دولتمردان انجام و ارائه شود.

رییسی ادامه داد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید از مجموعه استان قم صیانت شود و مدیران در این خصوص وظیفه دارند چرا که بسیاری‌ می‌خواهند قم را در عرصه‌های فکری و معرفتی دچار آسیب و خسران کنند.

ارسال نظر: