کدخبر: 7011

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

صاحب پرسپولیس پیدا شد | بلاتکلیفی تمام شد

ماه‌هاست که پرسپولیس در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و مجید صدری با عنوان سرپرست این باشگاه را اداره می‌کند.

طبق شنیده‌ها بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه پرسپولیس این هفته به پایان خواهد رسید.

 ماه‌هاست که پرسپولیس در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و مجید صدری با عنوان سرپرست این باشگاه را اداره می‌کند؛ البته سرپرستی که مهلت قانونی‌اش به پایان رسیده و مشخص نیست آیا هیات مدیره مجوزی برای تمدید این دوره داده است یا نه!

در روزهایی که خیلی‌ها منتظر هستند تا وضعیت هیات مدیره و به دنبال آن مدیرعاملی پرسپولیس مشخص شود، روز گذشته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که کارها با حضور صدری و روی روال انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد که هواداران سرخ را نگران کند!

این صحبت‌‌ها اما با واکنش رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی روبرو شد و آنها صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان را این طور تفسیر کردند که حضور صدری در پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود که البته شواهد، چیزی جز این موضوع را نشان می‌دهد.

در این باره گفته می‌شود در هفته جاری اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهند شد و به دنبال آن، فردی به عنوان سرپرست جدید و یا مدیرعامل، کار را در این باشگاه آغاز خواهد کرد که قطعا نامش سیدمجید صدری نخواهد بود! با این شرایط به نظر می‌رسد در هفته جاری تکلیف مدیریت پرسپولیس بعد از حدود چهار ماه بلاتکلیفی، مشخص خواهد شد.

ارسال نظر: