کدخبر: 7018

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی را چند فروخت؟

کانال رسمی باشگاه استقلال، این انتقال را گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی اعلام کرد و یکبار دیگر هم احمد مددی گفت که رقم قرارداد قایدی محرمانه است و امکان رسانه‌ای شدن ان وجود ندارد منتهی او فکر می‌کند که یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران باشد.

رقم واقعی انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات چقدر است؟

 تا قبل از شبی که احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال، با حضور در برنامه ورزشگاه، به جزئیات مالی انتقال قایدی اشاره کند، گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سود استقلال از این ترانسفر صورت گرفته بود که هیچکدام از آنها جنبه رسمی نداشت چرا که باشگاه استقلال حاضر نبود درباره این مساله، شفاف‌سازی کند.

یکبار، کانال رسمی باشگاه استقلال، این انتقال را گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی اعلام کرد و یکبار دیگر هم احمد مددی گفت که رقم قرارداد قایدی محرمانه است و امکان رسانه‌ای شدن ان وجود ندارد منتهی او فکر می‌کند که یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران باشد.

مدیرعامل وقت استقلال، نهایتا 24 شهریورماه و در گفت و گوی تلویزیونی‌اش به رقم دقیق این انتقال اشاره کرد و گفت:" رقم دقیق انتقال قایدی یک میلیون و 800 هزار دلار قطعی به اضافه ترانسفر دوم و برخی آپشن‌ها است."

در حالیکه مددی از 1.8 میلیون دلار به عنوان رقم دقیق انتقال قایدی نام برده، علی کریمی – که سابقه بازی در باشگاه شباب الاهلی را دارد – روایت دیگری از این انتقال را مطرح کرده است.

کریمی در بخشی از صحبتهایش در برنامه اینترنتی 11 اعلام کرد که باشگاه اماراتی 1.5 میلیون دلار برای رضایتنامه قایدی به استقلال پرداخت خواهد کرد که 300 هزار دلار آن مشروط به آسیایی شدن این تیم در پایان رقابتهای این فصل لیگ امارات است.

اینکه منابع کریمی در شباب الاهلی حقیقت ماجرا را گفته‌اند یا صحبتهای مددی صحت داشته، سوالی است که شاید در آینده جوابش مشخص شود منتهی فعلا که اختلافی 600 هزار دلاری بین صحبتهای طرفین وجود دارد.

ارسال نظر: