کدخبر: 7114

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی دنبال ستاره استقلال؟

در حالی که گفته می‌شود رشید مظاهری در صورت جدایی از استقلال، امکان پرسپولیسی شدن ندارد.

 بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، دروازه‌بان جنجالی استقلال، کماکان می‌تواند بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران باشد.

در حالی که گفته می‌شود رشید مظاهری در صورت جدایی از استقلال، امکان پرسپولیسی شدن ندارد و مدیران استقلال رضایتنامه هیچکدام از بازیکنانشان را برای پرسپولیس و سپاهان و فولاد و گل گهر صادر نخواهند کرد، خبرورزشی در گزارشی مدعی شده که گلر استقلال، کماکان گزینه یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، یحیی گل‌محمدی که دیروز شایعه مذاکره با علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد، تنها یک گزینه برای رقابت با حامد لک دارد و او کسی نیست جز رشید مظاهری. گلری که در لیست استقلال هم قرار نمی‌گیرد و با نیمکت نشینی و رقابت با حامد لک هم مشکلی ندارد. از سوی دیگر رشید مظاهری سابقه همکاری با یحیی گل محمدی و داوود فنایی (مربی گلرهای پرسپولیس) را در تیم ذوب آهن داشته و راحت‌تر می‌تواند در پرسپولیس جا بیفتد.

این خبر در حالی منتشر شده که مظاهری در گفت و گوی کوتاه با روزنامه همشهری به شایعه حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داده و گفته است:" پرسپولیس؟ من بازیکن استقلال هستم و تمام تمرکزم روی‌ تیمی است که با آن قرارداد دارم. من ذهنم را درگیر آینده نمی‌کنم و می‌دانم که باید روی تیم و کار خودم تمرکز کنم. مسئله مهم این است که بتوانم شرایط فعلی را تغییر بدهم."

ارسال نظر: