کدخبر: 7182

سردار آزمون | عکس سردار آزمون| تیم سردار آزمون

اروپا سردار آزمون را رو دست برد | تیم جدید سردار کجاست؟

باشگاه لیون پیش از این با سردار آزمون به توافق نهایی رسیده بود و تنها رضایت باشگاه زنیت را نیاز دارد. مهمترین چالش بین دو باشگاه مسئله مالی است.

یک رسانه انگلیسی در گزارشی به تمجید از ستاره ایرانی زنیت پرداخت و او را بهترین خرید برای باشگاه نیوکاسل توصیف کرد.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان این روزها سوژه اصلی نقل و انتقالات زمستانی است و هر روز خبری جدید از این مهاجم ملی پوش شنیده می شود.باشگاه لیون پیش از این با سردار آزمون به توافق نهایی رسیده بود و تنها رضایت باشگاه زنیت را نیاز دارد. مهمترین چالش بین دو باشگاه مسئله مالی است.

در این میان باشگاه نیوکاسل نیز با مالکیت جدید آل سعود با پشتوانه اقتصادی قوی وارد این رقابت شده و می خواهد ستاره تیم ملی ایران را به لیگ برتر انگلیس بیاورد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «madaboutepl» انگلیس در گزارشی به تحرکات جدی نیوکاسل پرداخت و درباره این موضوع نوشت:  برنامه‌های نیوکاسل برای جذب یک مهاجم در این پنجره ممکن است پس از مصدومیت کالوم ویلسون از ناحیه ساق پا سریع تر شو. این بازیکن احتمالاً تمام بازی‌های ژانویه باشگاه را از دست خواهد داد. مصدومیت ها ریتم نیوکاسل را مختل کرده  و مصدومیت اخیر ویلسون ضربه بزرگی به ادی هاو سرمربی تیم خواهد بود.

تیم ادی هاو و همکارانش تاکنون تنها ۱۹ گل در ۱۹ بازی به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه نه جولینتون و نه دوایت گیل مهاجم های قابل اعتمادی در مقابل دروازه نیستند، نیاز به جذب یک مهاجم گلزن در این ماه ده برابر شده است. با این اوصاف آیا نیوکاسل باید برای سردار آزمون حرکت کند؟

آزمون در هشت سال گذشته در روسیه بازی می کند و گل های زیادی برای باشگاه های روبین کازان، اف سی روستوف و زنیت به ثمر رسانده است. از نظر فنی با استعداد و یک مهاجم نوک عالی است. به خاطر همین او به تمام کننده بودن در محوطه جریمه شهرت دارد. ستاره ایرانی با کنترل توپ، قدرت و توانایی هوایی عالی، مشتی واقعی بر دهان مدافعان در یک سوم دفاعی است.

ستاره سابق روبین کازان پر جنب و جوش و پرانرژی است و سرعت بالایی دارد که او را به سلاحی قدرتمند برای ادی هاو تبدیل می کند. آزمون در ۲۷ سالگی در اوج قرار دارد و می تواند گل های بیشتری را با بازی در کنار مهاجمان با استعدادی مانند آلن سن ماکسیمین، میگل آلمیرون و جولینتون به ثمر برساند.

با سردار آزمون نیوکاسل می تواند بازیکنی داشته باشند که مشخصاً در مسیر صعودی قرار دارد و ممکن است هزینه بالایی نداشته باشد. با این اوصاف، نیوکاسل باید به سرعت وارد این چالش شود و لیون را در امضای قررداد با ستاره زنیت شکست دهد.

ارسال نظر: