کدخبر: 7428

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

خرید میلیاردی استقلال برای فصل جدید لورفت

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد امین قاسمی‌نژاد با آمدن به استقلال نه تنها نیمکت‌نشین شود، بلکه در برخی از بازی‌ها در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد.

وضعیت مهاجم تیم استقلال این روزها در تیمش با معادله عجیبی پیش می‌رود.

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد امین قاسمی‌نژاد با آمدن به استقلال نه تنها نیمکت‌نشین شود، بلکه در برخی از بازی‌ها در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد. این بازیکن نیم فصل دوم سال گذشته مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت، ولی مدیران وقت پدیده مشهد و مهدی رحمتی سرمربی سابق این تیم مانع این انتقال شدند.

در نقل‌وانتقالات پیش فصل، قاسمی‌نژاد طبق گفته مجیدی جایی در لیست خرید نداشت، ولی با فشار هواداران استقلال قاسمی‌نژاد به استقلال پیوست. پس از امضای قرارداد قاسمی‌نژاد با استقلال، فرزاد مجیدی عنوان کرد آن‌ها برنده دربی نقل‌وانتقالات شدند.

با شروع فصل، قاسمی‌نژاد هیچ نمایی از بازیکن خوب گذشته نداشت و تبدیل به یک نیمکت نشین شد. با گذشت زمان، شایعات درباره جدایی این بازیکن مطرح شد، به خصوص اینکه مشخص بود جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد. از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز به عنوان مشتریان قاسمی‌نژاد نام برده شده است، ولی یک اتفاق عجیب باعث بهم خورده این معادلات شده است. مجیدی در گفتگو با این بازیکن از او خواسته که به فکر جدایی نباشد و تمرکزش را برای تمرینات و مسابقات بگذارد.

با وجود گلی که این بازیکن به مس رفسنجان زد و اگر چه سرمربی استقلال خواهان حفظ قاسمی‌نژاد شده، ولی اگر این روند بخواهد برای مهاجم آبی‌پوشان ادامه داشته باشد، شاید او تصمیم بگیرد جدا شود.

ارسال نظر: