کدخبر: 7495

تهران به خون کشیده شد| تیرباران رقیب عشقی در شرکت

پلیس مقر اوراق خودروهای سرقتی در کوه «مان حصار» را متلاشی کرد.

 روز پانزدهم مرداد امسال دو مرد نقابدار با ورود به یک شرکت خصوصی دریکی از شهرستان‌های غرب استان تهران یکی از کارمندان شرکت را به رگبار بسته و فرار کردند.

دقایقی بعد وقتی تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد با جسد خونین مرد 32 ساله در حالی روبه‌رو شد که 15 پوکه فشنگ نیز در اطراف وی روی زمین افتاده بود.

تحقیقات پلیس از شاهدان حادثه آغاز شد. یکی از آنها به افسر پرونده گفت: نزدیک ظهر بود که یک موتورسوار با فرد دیگری که در ترکش سوار بود ناگهان وارد شرکت شده و از پشت شیشه همکارمان را هدف شلیک گلوله قرار دادند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ همسر مقتول رفتند اما وی مدعی شد از علت این جنایت بی‌خبر است و شوهرش با کسی مشکل و اختلافی نداشته است. با این حال کارآگاهان در کنترل نامحسوس این زن دریافتند وی با مرد جوان غریبه‌ای به نام سهیل در ارتباط است.

بدین‌ترتیب زن جوان بازداشت شد و در نهایت لب به اعتراف گشود. وی که یک فرزند چهارساله دارد گفت: من با شوهرم خیلی اختلاف داشتم او به من بی‌توجهی می‌کرد و فقط به ظاهر با هم در یک خانه زندگی می‌کردیم. من در یک آرایشگاه مشغول کار بودم و در فضای مجازی هم برای کارم تبلیغ می‌کردم تا اینکه با سهیل آشنا شدم و به هم علاقه پیدا کردیم می‌خواستم از شوهرم جدا شوم و با سهیل ازدواج کنم اما او طلاقم نمی‌داد. تا اینکه فهمیدم کسی شوهرم را کشته است اما من نمی‌ دانم چه کسی این کار را کرده است.

با اعترافات این زن سرانجام سهیل هفته گذشته و 5 ماه پس از این جنایت دستگیر شد. این پسر 26 ساله در بازجویی‌ها مدعی شد وقتی با این زن آشنا شده و فهمیده که شوهرش او را اذیت می‌کند با خریدن یک اسلحه به همراه یکی از دوستانش به محل کار شوهر این زن رفته و او را با شلیک گلوله کشته است. بعد از قتل نیز مدتی با وی در ارتباط تلفنی بوده تا اینکه کم کم این ارتباط نیز قطع شده است.

پس از پایان بازجویی‌ها و اعتراف متهم به جنایتی که مرتکب شده است او روانه زندان شد تا زمان محاکمه‌اش فرا برسد.

فهیمه محمدیان/ کارشناس روانشناس بالینی

زنان برای وارد شدن به رابطه فرا زناشویی با دشواری‌های بسیاری در بیرون و درون خود مواجه هستند اما وقتی چند عامل در کنار هم قرار گرفته و با هم تعامل می‌کنند افراد برای عبور از این خط قرمز مستعد شده و فقط یک رویداد ممکن است به صورت ماشه چکان عمل کرده و آنها را برای عبور از خط تشویق کند. در این پرونده شاهد این موضوع هستیم که ناکامی‌های عاطفی بویژه احساس تنهایی و نادیده گرفته شدن، فقدان دریافت توجه کافی از سوی همسر، عدم مهارت در حل تعارضات زناشویی مؤثرترین عوامل در برقراری رابطه فرازناشویی است. همچنین اینترنت با توجه به فضای ناشناخته‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از طریق شبکه‌های اجتماعی، افراد را به افشای صمیمانه مشکلات و معضلات زندگی زناشویی سوق می‌دهد و همین امر موجب برقراری ارتباط‌های نزدیک و صمیمانه بین افراد شده و زمینه را برای گفت‌و‌گوهای عاطفی آماده می‌کند.

ارسال نظر: