کدخبر: 7612

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

آخرین خبر از انفجار و صدای مهیب در غرب کشور | جزئیات مهم

شب گذشته برخی از مردم استان‌های غربی کشور در شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجاری خبر داده بودند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان احتمال دارد منشاء صدای انفجار شب گذشته مربوط به برخی اقدامات آموزشی بوده باشد.

شب گذشته برخی از مردم استان‌های غربی کشور در شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجاری خبر داده بودند. و تا چندی پیش هیچ مقام رسمی درباره علت اصلی آن صدای مهیب توضیحی نداد تا اینکه معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان توضیحاتی در اینباره ارائه داد.

آنطور که ایسنا گزارش داده، مهدی باب‌الحوائجی معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: تا این لحظه احتمال می‌دهیم منشاء صدای انفجار شب گذشته مروبط به برخی اقدامات آموزشی بوده باشد.

وی بیان کرد: در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار در یکی از شهرستانهای استان همدان در شب گذشته، همه دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دستور استاندار بسیج شدند تا منشاء این صدای انفجار را بیابند.

وی اضافه کرد: پیگیری‌ها نشان داد در استان همدان انفجاری رخ نداده و صدای شنیده شده مربوط به استانهای همجوار بوده است، در این راستا استاندار همدان با استانداران استانهای همجوار تماس گرفته تا اگر انفجاری در این استانها رخ داده و نیاز به کمک همدان است نیروهای استان وارد عمل شوند که خوشبختانه این استانداران نیز اعلام کردند استانهای آنها در امنیت کامل به سر می‌برد.

باب‌الحوائجی گفت: احتمال ما تا کنون این است که این صدا مربوط به برخی از اقدامات آموزشی بوده که احتمال قریب به یقین این موضوع درست است و وزرات کشور در حال پیگیری و رصد بوده تا منطقه آموزشی به سمع و نظر مردم برسد.

ارسال نظر: