کدخبر: 7613

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

تیراندازی شبانه شهر را بهم ریخت | صدای تیراندازی پلیس را هوشیار کرد

ساعت ۲۱ شامگاه 24 دی ماه سال جاری در پی گزارش تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایرانشهر بلافاصله ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

فردی که با تیراندازی شبانه در یکی از محلات ایرانشهر باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس آن شهرستان دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ساعت ۲۱ شامگاه 24 دی ماه سال جاری در پی گزارش تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایرانشهر بلافاصله ماموران این فرماندهی وارد عمل شدند.

حسن کیخا می گوید:با حضور مأموران در صحنه و در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، ۲ نفر سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه کلاش کرده و باعث رعب و وحشت عمومی شهروندان شده و سپس متواری شده اند.

به گفته او  با بسیج تمامی واحد‌های گشت انتظامی و درگشت زنی هدفمند در سطح حوزه، خودروی مذکور در کمتر از یک ساعت شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کیخا گفت: سرنشینان خودرو با مشاهده ماموران انتظامی و با توجه به تاریکی شب از صحنه متواری که در نهایت یکی از آن‌ها در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد.

او  در ادامه با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری فرد متواری شده و کشف سلاح بکار رفته در ارتکاب جرم، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از خانواده‌ها و به خصوص سران طوایف خواست، تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

ارسال نظر: