کدخبر: 7625

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

کاپیتان استقلال حاشیه سازان را تهدید کرد

مطمئناً نمی‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای برای ما به وجود بیاید.

کاپیتان استقلال به دنبال دور کردن حاشیه‌ها از این باشگاه است. وریا وعده داده که اجازه ندهد تیمش تا پایان فصل دچار مشکل شود.

 وریا غفوری، کاپیتان استقلال وعده داده تیمش وارد حاشیه نشود. کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای متفاوت این جملات را به زبان آورده است: «مطمئناً نمی‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای برای ما به وجود بیاید. با درایت کادرفنی، از آقایان فرهاد مجیدی و پین تا مصطفوی، غلامپور و نوشادی، بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه که زحمات فراوانی کشیده اند، همه می‌دانیم که کار سختی تا پایان فصل پیش رو داریم، اما اتحاد ما قطعاً اجازه نخواهد داد حاشیه خاصی برای‌مان رقم بخورد.

معمولاً استقلال هر وقت اوج می‌گیرد مشکلات و حواشی چندین برابر می‌شوند و عده‌ای سعی می‌کنند تمرکز ما را به هم بریزند و تیم را خراب کنند. بازیکنان ما همه باتجربه‌اند و خیلی‌های‌مان الان چندین فصل است که کنار هم بازی می‌کنیم؛ بنابراین می‌توانیم بر حواشی ساختگی برخی غلبه کنیم تا روند کنونی تیم حفظ شود.»

وریا درادامه صحبت‌هایش گفته:«راه سختی داریم و همه تیم‌ها هم تلاش می‌کنند تا از ما سبقت بگیرند. رقبای قدرتمندی داریم، بخصوص همین تیم‌هایی که الان هم داعیه قهرمانی دارند. سه، چهار تیم بالای جدول که خطرناک هستند و با تقویت خود در نیم‌فصل می‌کوشند تا قهرمان لیگ بیست و یکم شوند.»

ارسال نظر: