کدخبر: 7627

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

تیر یحیی گل محمدی خطا رفت | خرید گل محمدی بد از آب در آمد

نکته جالب اینجاست که برای جذب برخی از این بازیکنان هزینه زیادی شده و طبیعتا انتظارها از آنها بالا رفته منتهی نمایش شاگردان جدید یحیی نه تنها باب میل او و همکارانش نبوده بلکه طرفداران پرسپولیس را هم راضی نکرده است.

نگاهی به تعدادی از خریدهای یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم نشان می‌دهد آنها اصلا خریدهای خوبی نبودند و یا شانسی برای نمایش توانایی خود نداشتند.

 نکته جالب اینجاست که برای جذب برخی از این بازیکنان هزینه زیادی شده و طبیعتا انتظارها از آنها بالا رفته منتهی نمایش شاگردان جدید یحیی نه تنها باب میل او و همکارانش نبوده بلکه طرفداران پرسپولیس را هم راضی نکرده است.

رضا اسدی

پرسپولیس میلیاردها تومان برای خرید این هافبک هزینه کرد تا جای خالی احمد نوراللهی را پر کند اما خرید جدید قرمزها با آن بازیکنی که در تراکتور،سایپا و نفت تهران بود فاصله زیادی داشت. او حتی انتخاب سوم سرمربی پرسپولیس برای جانشینی نوراللهی نیست و نفراتی مثل سرلک، کمال و حتی محمد شریفی به اسدی ترجیح داده می‌شوند.

این بازیکن با چند نمایش دور از انتظار، به نیمکت پرسپولیس دوخته شده و معمولا تنها در آخرین لحظات بازی‌های تیمش به زمین فرستاده می‌شود. هر چند برخی نمایش ضعیف او را به دور بودن از شرایط بازی در فصل گذشته و یا عدم بدنسازی خوب پیش از فصل ارتباط می‌دهند اما اگر او به همین روند ادامه بدهد در پایان فصل اولین بازیکن از فهرست مازاد یحیی خواهد بود.

علیرضا ابراهیمی

یکی دیگر از خریدهای نه‌چندان امیدوارکننده یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس، بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول  را روی نیمکت سپری کرده است. ابراهیمی در همان اولین هفته‌ها به نیمکت‌نشینی‌اش واکنش نشان داد و همین مساله رابطه بین او و کادر فنی را خراب کرد. حالا سیدجلال و نعمتی و فرجی سه گزینه اصلی یحیی برای بازی به عنوان مدافع میانی هستند و ابراهیمی اصلا فرصت بازی در ترکیب قرمزها را به دست نمی‌آورد. حتی بعید نیست او در همین پنجره نقل و انتقالات تصمیم به ترک باشگاه بگیرد.

منوچهر صفروف - وحدت هانانوف

دو خرید تاجیکستانی قرمزها قرار بود برای پوشش ضعف‌های این تیم در خط دفاع و دفاع کناری در ترکیب پرسپولیس به میدان بروند اما هنوز حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده‌اند. پرسپولیس در حالی این دو نفر را به خدمت گرفت که به خاطر بدهی سنگین به کالدرون پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود. این پنجره چند هفته است که باز شده اما باز هم دقایق بازی این دو بازیکن تاجیکستانی«وحدت و منوچهر» در پرسپولیس روی عدد صفر باقی مانده است و تا زمانی که تکلیف استعلام از فیفا درباره وضعیت این دو بازیکن مشخص نشود، آنها نمی‌توانند برای تیم جدیدشان بازی کنند.

ارسال نظر: