کدخبر: 7776

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

امیر قلعه نویی اخراج می شود؟

گل گهر که با 21 امتیاز( با احتساب رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم) در رده هشتم جدول قرار دارد، در جام حذفی هم با نتیجه 1-3 به نساجی باخت تا شانس از دست دادن سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی را از دست داده باشد.

حذف گل گهر از جام حذفی، امیر قلعه‌نویی را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است. گل گهر که با 21 امتیاز( با احتساب رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم) در رده هشتم جدول قرار دارد، در جام حذفی هم با نتیجه 1-3 به نساجی باخت تا شانس از دست دادن سهمیه آسیایی از طریق جام حذفی را از دست داده باشد.

اتفاقی که واکنش مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشته و محمد اسنفدیارپور که پیش از این در برابر شایعات از سرمربی تیمش حمایت کرده بود، حالا با لحنی متفاوت درباره ادامه همکاری با قلعه‌نویی صحبت کرده و به نوعی به سرمربی سرشناس تیمش اولتیماتوم داده است.

او در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا به همکاری‌شان با امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهند، گفته است: "به‌ هر حال تیم در نیم‌فصل نتایج خوبی گرفت و چه بسا اگر این مسائل را برای گل‌گهر به‌ وجود نیاورده بودند، می‌توانستیم قهرمانی نیم فصل را به‌دست آوریم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب و خاطره حذف از جام‌ حذفی را از ذهن هواداران‌مان پاک کنیم. توقعات ما از کادرفنی مشخص است و قطعاً ادامه همکاری ما منوط به برآورده کردن این توقعات که در واقع خواسته‌های هواداران و مردم سیرجان است، خواهد بود."

این اولتیماتوم، قطعا کار امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در ادامه لیگ را سخت‌تر خواهد کرد چرا که با توجه به امکانات گل گهر و بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد، احتمالا مدیران باشگاه سیرجانی از سرمربی تیمشان، انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند.

ارسال نظر: