کدخبر: 8104

رئیسی/ابراهیم رئیسی/رئیس جمهور

پیام رئیسی برای مردم | فقر ریشه کن می شود!

رئیس‌جمهور دقایقی پیش در بدو ورود در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت: استان گیلان استانی پرظرفیت است.

رئیس‌جمهور در سفر امروزش به گیلان گفت: با فعالیت اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در گیلان شاهد فقر و بیکاری نباید باشیم.

رئیس‌جمهور دقایقی پیش در بدو ورود در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در گیلان گفت: استان گیلان استانی پرظرفیت است.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های مردم گیلان در طول دوران دفاع مقدس گفت: مردمی که در برابر متجاوزان همواره ایستاده و تاریخ این استان همواره شجاعت و مقاومت این مردم را ثبت کرده و تقدیم هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس نشان‌دهنده همین مهم است.

رئیس‌جمهور از شناسایی نیازهای استان گیلان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی خبر داد و افزود: از چند روز گذشته هیئت‌هایی به‌منظور بررسی‌های مقدماتی در گیلان حاضر و با مشورت نماینده ولی‌فقیه، استاندار و فعالان و اجتماعی و اقتصادی، نیازهای استان شناسایی‌شده است.

رئیسی، گیلان را استانی با ظرفیت‌های بی‌شمار صنعتی، گردشگری و کشاورزی دانست و تصریح کرد: گیلان استانی صنعتی، اقتصادی، گردشگری و کشاورزی است که زمینه‌های بسیار بزرگی دارد و با این ظرفیت‌های ارزشمند برخی نارسایی‌ها، فقر و بیکاری معنا ندارد لذا یکی از اهداف حضور بنده در گیلان شناسایی و برطرف کردن همین مشکلات است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ویژگی‌های اقتصاد دریایی در گیلان بیان کرد: اگر اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در گیلان فعال شود ما در این استان شاهد فقر و بیکاری به حول و قوه الهی نخواهیم بود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مشکلات گیلان  پیش از سفر احصا شده است، گفت: به دنبال نقطه عطفی برای حل مشکلات در گیلان هستیم و به همین دلیل به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت به گیلان سفر کردیم.

به گزارش فارس، دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری گیلان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور سیزدهم به گیلان است.

ارسال نظر: