کدخبر: 8307

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس سر کیسه را شل کرد | مهاجم جدید کیست؟

یحیی گل محمدی که به دلیل مشکلاتی در تمرینات پرسپولیس حاضر نمی شد از امروز در تمرینات حاضر شده و تمرینات را از سر گرفت.​

در پست مهاجم چهار گزینه مد نظر یحیی گل محمدی است و برای جذب مهاجم پر شور ها اقدامات جدیدی در حال انجام است.

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

یحیی گل محمدی که به دلیل مشکلاتی در تمرینات پرسپولیس حاضر نمی شد از امروز در تمرینات حاضر شده و تمرینات را از سر گرفت.

یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات پرسپولیس نیم فصل لیگ برتر به دنبال جذب یک مهاجم هدف است تا خط حمله خودش را تقویت کند ؛ یکی از مهاجمان مد نظر یحیی گل محمدی پیمان بابایی است. مدیران پرسپولیس هفته گذشته نامه‌ای رسمی برای جذب این بازیکن به تراکتور فرستادند که با پیشنهاد سنگین تبریزی‌ها مواجه شدند.اما گفته می شود قرار است مذاکرات برای جذب بابایی ادامه پیدا کند. تراکتور بابت صدور رضایتنامه این مهاجم خواهان دریافت ۸ میلیارد تومان است. البته پرسپولیس تنها تیمی نیست که به دنبال جذب بابایی است چرا که گل‌گهر هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور به‌صورت رسمی خواهان جذب بابایی شده است.

در سر لیست یحیی گل محمدی نام شهاب زاهدی که به تازگی به اردوهای تیم ملی دعوت می شود وجود دارد اما با توجه به مبلغ بالای رضایت نامه جذب این بازیکن بسیار سخت به نظر می رسد.شروین بزرگ مهاجم بلند قامت صنعت نفت آبادان دیگر گزینه کادر فنی سرخپوشان تهرانی است که در صورتی که موفق به جذب پیمان بابایی یا یک مهاجم خارجی نشوند برای خرید شروین بزرگ وارد مذاکره جدی با آبادانی ها می شوند.

ارسال نظر: