کدخبر: 8326

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

صدای تیراندازی شهر را بهم ریخت | درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان

سارقان که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد و قصد ارتکاب سرقت مسلحانه را داشتند به محض اطلاع از حضور ماموران پلیس اقدام به تیراندازی و فرار از محل می‌ کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بمپور از دستگیری ۲ سارق مسلح در عملیات انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد علی لکزایی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بمپور در حین گشت زنی در حوالی محور "شمس آباد" شهرستان، سارقان مسلح تحت تعقیب را در حین سرقت مشاهده کردند.

او گفت: سارقان که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد و قصد ارتکاب سرقت مسلحانه را داشتند به محض اطلاع از حضور ماموران پلیس اقدام به تیراندازی و فرار از محل می‌ کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بمپور با بیان اینکه سارقان به دستور ایست پلیس توجهی نمی‌کنند و به تیراندازی ادامه می‌دهند، افزود: در جریان این عملیات و تعقیب و گریز نهایتا ۲ سارق مسلح موتورسوار دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کمری، تعداد ۵ عدد فشنگ جنگی، دو عدد پوکه فشنگ، ۶ عدد نبشی دکل برق، دو عدد اره آهن بر، یک عدد پتک و یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ لکزائی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده قصد انجام سرقت‌های به عنف و مسلحانه و همچنین سرقت از دکل‌ها و تجهیزات مخابراتی را در محور یاد شده داشته اند که با دستگیری در این اقدام ناکام ماندند، بیان داشت: تاکنون افراد دستگیر شده به ۶ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند که تحقیقات تا تکمیل شدن پرونده و کشف سایر سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر: