کدخبر: 8465

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی همه را غافلگیر کرد!

صرف نظر از معادلات جدولی (که استقلال حتی با شکست هم صدر را از دست نمی‌دهد)، این بازی رویارویی فرهاد مجیدی و رضا عنایتی هم هست که یک بار دیگر، سرمربی استقلال را برابر مربیانی در لیگ برتر قرار می‌دهد که سابقه بازی برای این تیم را دارند.

 صرف نظر از معادلات جدولی (که استقلال حتی با شکست هم صدر را از دست نمی‌دهد)، این بازی رویارویی فرهاد مجیدی و رضا عنایتی هم هست که یک بار دیگر، سرمربی استقلال را برابر مربیانی در لیگ برتر قرار می‌دهد که سابقه بازی برای این تیم را دارند. نکته ویژه درباره مجیدی این است که او استاد بردن سرمربیان استقلالی در لیگ برتر است؛ 10 برد و تنها یک باخت در 16 رویارویی. این یعنی استقلال با فرهاد مجیدی صاحب 35 امتیاز از 48 امتیاز ممکن شده: 73 درصد امتیازات.

* امیر قلعه‌نویی: 3 باخت

  تنها خروج قلعه‌نویی با امتیاز از رویارویی با فرهاد مجیدی، در این فصل رقم خورد که آن را هم اریک گابنی بر باد داد. مجیدی 3 بار برابر قلعه‌نویی در لیگ برتر قرار گرفته و صاحب 1+2 برد شده است.

* علیرضا منصوریان: 2 مساوی

  هر 2 رویارویی مجیدی و منصوریان، بدون برنده تمام شده است. و جالب اینکه در هر 2 بازی هم، اشتباهات داوری تاثیرگذاری علیه استقلال رقم خورده: فصل قبل برابر آلومینیوم، گل صحیح مطهری آفساید اعلام شد و این فصل، حداقل یک ضربه پنالتی به سود استقلال برابر صنعت نفت گرفته نشد.

* جواد نکونام: 2 باخت و یک برد

  اولین و تا اینجای کار آخرین مربی استقلالی‌ای که توانسته مجیدی را شکست بدهد، نکونام است. این اتفاق در لیگ نوزدهم رقم خورد و در دیداری که مجیدی و غلامی و کریمی با کارت قرمز مهدی سیدعلی از بازی اخراج شدند. مجیدی البته انتقام آن شکست را با 2 برد پیاپی برابر فولاد از نکونام گرفت.

* مهدی پاشازاده: یک باخت

  یکی از معدود کامبک‌های فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال برابر تیم پاشازاده رقم خورد. در تنها رویارویی این دو، استقلال با نتیجه 4 یک شاهین بوشهر را شکست داد.

* سهراب بختیاری‌زاده: یک مساوی

  در معدود حضورهای بختیاری‌زاده در لیگ برتر، استقلال با مجیدی راهی مشهد شد تا برابر شهرخودرو قرار بگیرد. دیداری مهیج که درنهایت 4 گل داشت ولی بدون برنده تمام شد.

* محمود فکری: یک باخت و یک مساوی

  فکری 2 بار برابر استقلال قرار گرفته: تساوی با نساجی در آزادی با آن سوپرگل عجیب و غریب میری و سپس شکست با نفت مسجدسلیمان در روزی‌که استقلال به گل شماره 900 خودش در تاریخ لیگ برتر رسید.

* مهدی رحمتی: یک باخت

  رحمتی فقط سرمربیگری در شهرخودرو را به عنوان تجربه لیگ برتری دارد. او در لیگ بیستم راهی تهران شد و برابر استقلال مجیدی با 2 گل شکست خورد.

* رضا عنایتی: یک باخت

  افتتاحیه این فصل، رویارویی مهاجمان طلایی استقلال بود که فقط در لیگ نهم کنار هم بازی کردند. آن بازی را استقلال برد.

* داود سیدعباسی: یک باخت

  روی نیمکت شهرخودرو برابر استقلال قرار گرفت و تکلیف بازی در همان نیمه اول با 3 گلی که آبی‌ها زدند، به پایان رسید.

* رسول خطیبی: یک مساوی

  خطیبی تنها 3 بار پیراهن استقلال را پوشید و هر 3 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا بود. دوران او با یک گل و 2 پاس گل در پیراهن آبی تمام شد. خطیبی یک بار برابر مجیدی قرار گرفته و نتیجه این رویارویی با گل بعد از دقیقه 90 بدون برنده و با نتیجه مساوی تمام شد.

ارسال نظر: